دیده بان سوریه: ترکیه برای بار دوم افراد مسلح را از سوریه به لیبی منتقل می نماید

به گزارش مجله جام جهان، دیده بان سوریه اطلاع داد که ترکیه برای بار دوم طی چند روز اخیر افراد مسلح را از سوریه به لیبی منتقل می نماید.

دیده بان سوریه: ترکیه برای بار دوم افراد مسلح را از سوریه به لیبی منتقل می نماید

بهترین تجربه سفر را با تور های ترکیه تابستان 99 در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویاییو بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیکر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دیده بان سوریه مدعی شده است که ترکیه برای بار دوم طی چند روز اخیر افراد مسلح را از سوریه به لیبی منتقل می نماید.

به گزارش العربیه، بر اساس اعلام دیده بان سوریه، گروه های وابسته به سوریه، مراکز ثبت نام و انتقال افراد مسلح به لیبی را ایجاد نموده است.

این نهاد در ادامه مدعی شد که افراد مسلح برای نرفتن به لیبی در حال فرار از مناطق تحت سیطره ترکیه در سوریه هستند.

شبکه خبری المیادین نیز روز سه شنبه گزارش داد که ترکیه 200 نیروی مسلح از گروه های وابسته به خود را از شرق فرات در سوریه خارج و آنها را به لیبی منتقل کرد. (جزئیات بیشتر)

از سوی دیگر دولت وفاق ملی لیبی به ریاست فایز سراج روز پنج شنبه رسما از دولت ترکیه خواست از این کشور پشتیبانی نظامی نماید.

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام دولت وفاق ملی لیبی گزارش داده است که در درخواست طرابلس از آنکارا، گفته شده است که لیبی به پشتیبانی نظامی زمینی، هوایی و دریایی ترکیه احتیاج دارد.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 229

به "دیده بان سوریه: ترکیه برای بار دوم افراد مسلح را از سوریه به لیبی منتقل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیده بان سوریه: ترکیه برای بار دوم افراد مسلح را از سوریه به لیبی منتقل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید