راه اندازی سامانه مانیتورینگ سیار در جهت حرکت زائران اربعین

به گزارش مجله جام جهان، سامانه های پایش و مانیتورینگ سیار در جهت حرکت زائران اربعین حسینی (ع) برای آنالیز کیفیت سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات در این ایام، راه اندازی شد.

راه اندازی سامانه مانیتورینگ سیار در جهت حرکت زائران اربعین

این سازمان با استقرار سامانه های پایش و مانیتورینگ سیار در جهت حرکت زائران اربعین حسینی (ع) منتهی به پایانه های مرزی شلمچه، چذابه و مهران، کیفیت خدمات اپراتورهای ارتباطی و فناوری اطلاعات را رصد می نماید.

علیرضا ملکی دنیا مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه جنوب غرب در این باره گفت: به منظور صیانت از فضای فرکانسی و جلوگیری از تداخلات شبکه های رادیوئی، آنالیز وضعیت پوشش اپراتورهای تلفن همراه، پایش طیف فرکانسی و اندازه گیری سرریز سیگنال اپراتورهای کشور عراق در جهتهای حرکت زائران با استفاده از خودروهای سیار پایش و مانیتورینگ رادیوئی بطور مستمر انجام می گردد.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای تقویت پوشش اپراتورهای تلفن همراه و جلوگیری از رومینگ ناخواسته در جهتهای منتهی به شهرها و پایانه های مرزی، درایوتست و آنالیز پوشش اپراتورهای تلفن همراه در چند مرحله از ماههای گذشته صورت گرفته و در ایام اربعین نیز ادامه دارد.

ملکی دنیا توضیح داد: در امسال علاوه بر استقرار خودرو سیار پایش، این سامانه به تجهیزات ماهواره ای ارتباطات ثابت و دیتا مجهز شده است که برای پایداری ارتباطات در حوادث غیرمترقبه و بحران های احتمالی استفاده می گردد.

وی تاکید نمود: همچنین به منظور جلوگیری از رومینگ ناخواسته و تحمیل هزینه های اضافی، اطلاع رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) در تمامی پایانه های مرزی انجام می گردد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 42

به "راه اندازی سامانه مانیتورینگ سیار در جهت حرکت زائران اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه مانیتورینگ سیار در جهت حرکت زائران اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید