تور هلند ارزان: معرفی هتل 4 ستاره نووتل در آمستردام

به گزارش مجله جام جهان، هتل نووتل آمستردام | Hotel Novotel Amsterdam City

این هتل خانواده دوست آمستردام هتل نووتل آمستردام Hotel Novotel Amsterdam City نام داشته و در نزدیکی فرودگاه آمستردام قرار گرفته است و تا پارک آمستل و هاینکن اکسپرینس 3 کیلومتر فاصله دارد. هتل 4 ستاره مورد نظر، امکانات رفاهی متنوعی را برای شما مهمانان فراهم می آورد. در متن زیر به تفصیل خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه زیبا را تا دیدنی های آمستردام آنالیز می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل نووتل آمستردام را مرور کنیم.

تور هلند ارزان: معرفی هتل 4 ستاره نووتل در آمستردام

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

خدمات رفاهی هتل نووتل آمستردام

در این هتل 4 ستاره، اینترنت رایگان وای فای در لابی و تمام اتاق ها در دسترس بوده و حتی می توانید از مرکز کامپیوتر و کافی نت هتل بهره ببرید. بعلاوه ورود حیوانات خانگی به هتل مجاز می باشد. خدمات میز پذیرش به شکل شبانه روزی ارائه شده و شامل تحویل سریع، خصوصی و بدون معطلی اتاق ها (پر کردن فرم های پذیرش در اتاق)، انبار چمدان، خدمات نگهبانی، تبدیل ارز، دستگاه کارت خوان، صندوق امانات، خدمات بلیط و میز راهنمای گردشگری است و به شما خوش آمد می گوید. کارکنان هتل به 6 زبان هلندی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، هلندی و اسپانیایی صحبت می نمایند.

ورود به هتل نووتل آمستردام از ساعت 3 بعد از ظهر تا نیمه شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. پارکینگ خصوصی در داخل ساختمان هتل قرار گرفته که هزینه ای روزانه دریافت می نماید و احتیاج به رزرو ندارد. یک ایستگاه شارژ برقی و پارکینگ محافظت شده برای استفاده شما مهمانان، در کنار هتل قرار گرفته است. با این حال می توانید از هتل، ماشین کرایه کنید. ترانسفر فرودگاهی و سرویس حمل و نقل مانند تاکسی، احتیاج به پرداخت مبلغی جداگانه دارد.

اگر اهل دوچرخه سواری هستید، از دوچرخه های هتل، کرایه کنید. خدمات خشکشویی، اتوشویی، اتوکشی و پرس شلوار با هزینه جداگانه فراهم می گردد. درخواست اتو رایگان می باشد. برای شما مهمانانی که احتیاج به برگزاری دیدار های کاری خود دارید، 10 اتاق دیدار،فضای کنفرانسی به متراژ 1300 متر، یک مرکز تجاری و خدمات فکس و فتوکپی در نظر گرفته شده است. خدمات متنوعی برای افراد کم توان یا نا توان در نظر گرفته شده و برای بچه ها می توانید از خدمات نگهداری آن ها بهره مند شوید. از دیگر خدمات و امکانات هتل می توان به این موارد اشاره نمود:

  • آسانسور
  • ویلچر برای مهمانان کم توان یا ناتوان
  • روزنامه رایگان و تلویزیون در لابی
  • تهویه مطبوع
  • استند روزنامه
  • مغازه کادویی
  • فضایی برای افراد غیر سیگاری

امکانات تفریحی هتل نووتل آمستردام

از تفریحات و تفریح های هتل می توان به فضای بازی در داخل ساختمان اشاره نمود که بازی های فکری مانند پازل و تخته دارد. میز تنیس، و زمین بازی بچه ها اوقات خوشی را برای شما و خانواده تان رقم می زند. اتاق بخار و سونای هتل به شما آرامش را هدیه می نماید و تراس مکانی برای آفتاب گرفتن می باشد. برای تمرینات ورزشی خود به باشگاه تناسب اندام بروید. مرکز سلامتی و حمام آبگرم نیز دارد. دیگر فعالیت های تفریحی در نزدیکی هتل شامل موارد زیر می باشد:

  • اجاره دوچرخه
  • راستاهای پیاده روی و دوچرخه سواری معین در اطراف هتل
  • کرایه سکوتر

رستوران هتل

صبحانه هر صبح بین ساعات 6 تا 0930 صبح سرو می گردد و احتیاج به پرداخت دارد.

رستوران یو آر بی ان URBN: این رستوران انواع غذاهای بین المللی را برای صبحانه، ناهار و شام سرو می نماید. برای بچه ها منوی جداگانه ای در نظر گرفته است. خدمات پذیرایی در اتاق شبانه روزی ارائه می گردد.

امکانات اتاق های هتل

نظافت روزانه انجام می گیرد. تمام اتاق ها فضایی مانند فضای نشیمن به همراه میز مطالعه دارند. امکانات مدرن آن ها شامل چای و قهوه ساز و یک یخچال کوچک می باشد. تمام 610 اتاق با تهویه مطبوع دارای کنترل تنظیم نماینده از درون اتاق، اینترنت وای فای رایگان، تلفن، فیلم های سینمای خانگی و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی ارائه می شوند.

امکانات اتوکشی در صورت درخواست، منوی انتخاب بالشت، پرده های ضخیم برای جلوگیری از ورود نورهای مزاحم، گاوصندوق دیجیتالی، سیستم گرمایشی و تخت اضافه (با پرداخت هزینه مجزا) نیز از دیگر امکانات می باشد. در حمام های خصوصی ترکیبی از دوش و وان، وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان و سشوار قرار داده اند. می توانید از اتاق های مرتبط به هم نیز بهره ببرید. برای رزرو اتاق در هتل نووتل آمستردام سری به قسمت رزرو هتل آمستردام در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل نووتل آمستردام

  • اتاق استاندارد دبل: در این اتاق یک مبل تخت شو نیز گذاشته شده و نمایی رو به خیابان دارد. متراژ آن 22 متر مربع می باشد.
  • اکسکیوتیو: متراژ آن، 22 مترمربع بوده و یک تخت دو نفره کویین با نمایی رو به خیابان دارد.
  • اکسکیوتیو دولوکس: 30 مترمربع مساحت، یک دو نفره کینگ با نمایی رو به خیابان دارد.
  • اتاق استاندارد تریپل: این اتاق، 22 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره و یک تخت مبلی دارد. نمایی رو به خیابان دارد.
  • اتاق رنوویت کویین: در این اتاق، یک تخت دو نفره کویین قرار داده شده است. متراژ آن، 22 متر مربع بوده و نمایی رو به خیابان دارد.
  • اتاق استاندارد: در این اتاق، دو تخت یک نفره قرار داده شده است. متراژ آن، 22 متر مربع بوده و نمایی رو به خیابان دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر آمستردام

  • میدان موزه: این میدان تا محل اقامت شما، 2.6 کیلومتر فاصله دارد. پیاده 45 دقیقه و با تاکسی حدود 8 دقیقه در راه خواهید بود. اتوبوس های مختلف نیز در مدت 31 دقیقه شما را در نزدیکی این محل پیاده می نمایند.
  • : 2.8 کیلومتر دورتر است. اگر بخواهید با اتوبوس بروید، باید راستای را تا ایستگاه پیاده روی کنید تا در نهایت در مدت 30 دقیقه به این محل برسید. با تاکسی طی این راستا 10 دقیقه و پیاده 45 دقیقه طول می کشد. با 16 دقیقه دوچرخه سواری هم به این موزه می رسید.
  • موزه ملی ریجکس آمستردام: 2.9 کیلومتر فاصله دارد که با پای پیاده 41 دقیقه و با تاکسی 7 دقیقه طی این راستا طول می کشد. با تراموا باید دو خط عوض کنید تا 30 دقیقه ای به این محل برسید. دوچرخه سواری هم 14 دقیقه تا این مکان، زمان می برد.
  • سالن تئاتر روباز ووندل پارک: این فضای تئاتر، 3 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. پیاده 48 دقیقه و با تاکسی حدود 11 دقیقه در راه خواهید بود. با تراموای خط 5 حدود نیمس اعت راه دارید.
  • ووندل پارک: هتل 3.2 کیلومتر تا مرکز این پارک فاصله دارد که تا با تاکسی تا ورودی شرقی آن 8 دقیقه راه دارید. پیاده هم نزدیک به یک ساعت طی این مسافت طول می کشد.
  • میدان لیدز: 3.3 کیلومتر بوده که با تاکسی 9 دقیقه راه دارید. وسایل حمل و نقل عمومی شما را نیم ساعته به این میدان می رسانند. با دوچرخه هم 20 دقیقه طی این راستا، زمان می برد.
  • میدان دام: این میدان نیز، 4.4 کیلومتر دورتر بوده که با 16 دقیقه رانندگی به این میدان می رسید. اگر تراموا را سوار شوید، 25 دقیقه ای به نزدیکی این میدان می رسید. با دوچرخه تنها 23 دقیقه طی این راستا طول می کشد.
  • : 4.6 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 15 دقیقه، با دوچرخه 24 دقیقه و با تراموا خط 13 حدود، 34 دقیقه در راه خواهید بود.
  • ایستگاه مترو مرکزی آمستردام: این ایستگاه، 5 کیلومتر فاصله دارد. با 30 دقیقه دوچرخه سواری، 16 دقیقه رانندگی یا 20 دقیقه تراموا سواری به این ایستگاه می رسید.
  • : 9 کیلومتر فاصله داشته و 9 دقیقه با تاکسی تا هتل راه دارید. با اتوبوس حدود 14 دقیقه طی این مسافت ا روبروی هتل طول می کشد.
  • فرودگاه روتردام: 51.8 کیلومتر است که تا هتل، 55 دقیقه رانندگی خواهید داشت.

موقعیت هتل نووتل آمستردام

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

هلند، آمستردام ای دی 1083، یوروپابولوار 10

Europaboulevard 10, 1083 AD Amsterdam, Netherlands

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1510

به "تور هلند ارزان: معرفی هتل 4 ستاره نووتل در آمستردام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند ارزان: معرفی هتل 4 ستاره نووتل در آمستردام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید