ساخت پارک آموزش ترافیک و پیست دوچرخه های هیجانی BMX در مرکز شهر تهران شروع شد

به گزارش مجله جام جهان، شهردار منطقه 11 تهران از ساخت پارک آموزش ترافیک به مساحت 9 هزار وپانصد متر مربع و پیست دوچرخه های هیجانی BMX در بوستان شهید حججی و مجاورت ایستگاه متروی جوادیه اطلاع داد.

ساخت پارک آموزش ترافیک و پیست دوچرخه های هیجانی BMX در مرکز شهر تهران شروع شد

به گزار ش گروه اجتماعی خبرنگاران، شهردار منطقه 11 تهران از ساخت پارک آموزش ترافیک به مساحت 9 هزار وپانصد متر مربع و پیست دوچرخه های هیجانی BMX در بوستان شهید حججی و مجاورت ایستگاه متروی جوادیه اطلاع داد.

روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان در این باره گفت: از سوی معاونت حمل و نقل این منطقه پارک آموزش ترافیک با مساحتی حدود 9500 مترمربع در داخل بوستان شهید حججی با موضوع توسعه حمل و نقل پاک و شهر دوستدار کودک با هدف ایجاد بستر مناسب برای آموزش های ترافیکی و همچنین شیوه های مختلف حمل و نقل پاک اعم از آشنایی با نحوه دوچرخه سواری در محیط های شهری و پیاده روی در حال احداث است.

آبادیان همچنین اضافه نمود: برای ایجاد انگیزه در قشر نوجوانان و جوانان در کنار این بوستان پیست جهت های دوچرخه های هیجانی (BMX) در حال طراحی و تکمیل است.

شهردار منطقه 11 اعلام کرد: از مزیت های پارک آموزش ترافیک بوستان شهید حججی همجواری با ایستگاه متروی جوادیه است که در جهت شهر انسان محور دسترسی شهروندان را به این بوستان با وسایل حمل و نقل عمومی آسان تر و ایمن تر می نماید.

به گفته آبادیان اجرای پروژه ساخت پارک آموزش ترافیک و پیست جهت های دوچرخه های هیجانی (BMX) در دو فاز انجام خواهد شد که فاز اول آن با تکمیل پارک آموزش ترافیک تا سرانجام تیر ماه و فاز دوم آن نیز با تکمیل پیست دوچرخه های هیجانی تا سرانجام آذر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1183

به "ساخت پارک آموزش ترافیک و پیست دوچرخه های هیجانی BMX در مرکز شهر تهران شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت پارک آموزش ترافیک و پیست دوچرخه های هیجانی BMX در مرکز شهر تهران شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید