سازمان لیگ؛ خواهان تعویق 10 روزه مسابقات لیگ بودیم

به گزارش مجله جام جهان، سرپرست مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: برای برگزاری یا لغو مسابقات لیگ تابع نظرات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

سازمان لیگ؛ خواهان تعویق 10 روزه مسابقات لیگ بودیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سهیل مهدی در تبادل نظر با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص دلیل برگزاری مسابقات لیگ بدون تماشاگر گفت: در روز های اخیر جلسات متعددی با مسئولان مراجع ذی ربط بهداشتی و پزشکی داشتیم و همچنین نشستی با حیدر بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ برگزار کردیم که حاصل این جلسات صدور دو اطلاعیه بود. اطلاعیه اول را مرکز پزشکی سازمان لیگ صادر کرد و دستورات پزشکی و تذکرات ضرورری و لازم داده شد. اطلاعیه دوم نیز با توجه به تصمیم گیری های ستاد ملی مبارزه با کرونا مستقر در وزارت بهداشت که نهاد بالادستی محسوب می گردد، صادر شد که همان اعلام ادامه برگزاری مسابقات فوتبال باشگاهی در رده بزرگسالان بدون تماشاگر است.

وی اضافه کرد: سلامتی بازیکنان، کادرفنی، عوامل برگزاری و نمایندگان رسانه های گروهی برای سازمان لیگ فوتبال ایران اهمیت فراوانی دارد. با این حال ستاد مذکور ما را مجاز به برگزاری مسابقات باشگاهی کشور بدون حضور تماشاگر دانسته و به همین دلیل مسابقات لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم کشور در رده بزرگسالان برگزار می گردد. بدیهی است در صورتیکه ستاد مذکور تصمیم جدیدی اتخاذ کند، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مانند سایر ارگان ها و نهاد های دیگر کشور از آن تبعیت خواهد نمود.

سرپرست مسابقات سازمان لیگ توضیح داد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی تواند با تصمیم یک جانبه خود اقدام به تعطیلی مسابقات نماید و با وجود اینکه نظر اولیه ما مبتنی بر تعطیلی 10 روزه مسابقات بوده، اما تابع نظرات مراجع بالادستی و ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 362

به "سازمان لیگ؛ خواهان تعویق 10 روزه مسابقات لیگ بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان لیگ؛ خواهان تعویق 10 روزه مسابقات لیگ بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید