ستاره گلزن سرخ ها شرط قهرمانی پرسپولیس را تعیین کرد ، هنوز هم می گویم نباید آن اتفاق می افتاد

به گزارش مجله جام جهان، گئورگی ولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس امیدوار است همراه با پرسپولیس قهرمانی در لیگ را تجربه کند.

ستاره گلزن سرخ ها شرط قهرمانی پرسپولیس را تعیین کرد ، هنوز هم می گویم نباید آن اتفاق می افتاد

به گزارش خبرنگاران در فاصله 5 هفته مانده به اتمام بازی های لیگ برتر، امیدهای پرسپولیس برای قهرمانی دوباره زنده شد. آنها ملوان را شکست دادند و برترین اتفاق برای پرسپولیس، شکست سپاهان برابر تراکتور بود. حالا شاگردان یحیی گل محمدی با امیدواری بیشتر دنبال قهرمانی هستند و این در حالی است که اختلاف با سپاهان به یک امتیاز رسیده است. گئورگی ولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس امیدوار است همراه با پرسپولیس قهرمانی در لیگ را تجربه کند. او درخصوص شرایط فعلی پرسپولیس به سؤالات خبرنگاران ورزشی پاسخ داد.

خیلی ها تصور می کردند بازی راحتی با ملوان داشته باشید و پیش بینی ها هم در نهایت درست بود و بازی را بردید. در خصوص این مسابقه چه صحبتی داری؟

پیش بینی ها قبل از بازی همواره وجود دارند ولی گاهی اوقات ممکن است شما در زمین مسابقه چیزهایی ببینید که غافلگیر شوید. ما قبل از بازی هم می دانستیم که باید کار خودمان را به برترین شکل انجام دهیم و آن هم گرفتن 3امتیاز بود. در نهایت هم این اتفاق رخ داد و 3گل هم به ملوان زدیم، چند موقعیت دیگر هم داشتیم که از دست رفت. با این حال چیزی که اهمیت داشت گرفتن 3امتیاز بازی بود و الان دیگر زمان مناسبی برای از دست دادن امتیاز نیست.

بعد از باخت به سپاهان در روزهای آخر سال، به این موضوع اشاره کردی که کار پرسپولیس سخت شد. فکر می کردی این هفته سپاهان شکست بخورد و فاصله شما با این تیم یک امتیاز گردد؟

هنوز هم می گویم نباید آن بازی را می باختیم چون سپاهان رقیب مستقیم ماست. بعد از آن بازی باید منتظر لغزش سپاهان می ماندیم و شکست این تیم برابر تراکتور دوباره شانس بزرگی به ما داد تا شانس خودمان را برای قهرمانی در لیگ امتحان کنیم. تیم در حال حاضر روحیه خوبی دارد و برای بازی با مس کرمان آماده می شویم. این بازی برای ما خیلی مهم است چون بعد از این مسابقه باید با استقلال بازی کنیم و مهم است که قبل از دربی، جایگاه و موقعیت خوبی داشته باشیم.

دربی نقش مهمی در سرنوشت قهرمانی دارد. فکر می کنی استقلال را ببرید؟

طبیعتا نتیجه این بازی بسیار مهم است ولی الان بازی با مس برای ما مهم است. این 3امتیاز می تواند تیم ما را در موقعیت خوبی برای دربی قرار دهد. مس در زمین خودش قطعا انگیزه زیادی خواهد داشت و آنها تیمی نیستند که به سادگی شکست را قبول نمایند.

چقدر احتمال می دهی که پرسپولیس قهرمان گردد؟

همان قدر که رقیبان ما قهرمانی خودشان را احتمال می دهند. جدول نشان می دهد که شرایط چقدر پیچیده است و نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. هر 3تیم این شانس را دارند تا قهرمان شوند. شرط قهرمانی ما بردن 5بازی است، ما باید تمام بازی های به جای مانده را ببریم.

بعضی معتقدند بازی های سپاهان راحت تر است، نظر خودت چیست؟

در لیگ بازی آسان نداریم. ما زیاد به این مسائل توجه نمی کنیم و مهم این است که خودمان بتوانیم بازی ها را ببریم و در نهایت قهرمان شویم. همه تیم ها در بازی های بعدی با این هدف بازی می نمایند که بیشترین امتیاز ممکن را گرفته و لیگ را در برترین جایگاه ممکن تمام نمایند. همه بازی ها از نظر من سخت و مهم هستند.

در هفته های اخیر شاهد حضور طرفداران در استادیوم ها هستیم. در این مورد چه صحبتی داری؟

طرفداران در استادیوم ها به فوتبال هیجان می دهند. بابت این موضوع خوشحالم و طرفداران پرسپولیس هم با حمایت های خود نقش مهمی در مسیری که جلو می رویم خواهند داشت. امیدوارم در انتها فصل اتفاقی رخ دهد که خوشحالی آنها را ببینیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 فروردین 1402 بروزرسانی: 22 فروردین 1402 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1774

به "ستاره گلزن سرخ ها شرط قهرمانی پرسپولیس را تعیین کرد ، هنوز هم می گویم نباید آن اتفاق می افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره گلزن سرخ ها شرط قهرمانی پرسپولیس را تعیین کرد ، هنوز هم می گویم نباید آن اتفاق می افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید