سرمربی زنیت: سردار آزمون پیشنهاد جدی ندارد

به گزارش مجله جام جهان، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت در سال های اخیر همیشه یکی از سوژه های جابجایی فوتبال اروپا بوده است. آزمون که این فصل با 19 گل در صدر جدول گلزنان لیگ روسیه و شانس نخست کسب این عنوان است، از ماه ها پیش به تیم های عظیم نسبت داده شده است.

سرمربی زنیت: سردار آزمون پیشنهاد جدی ندارد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

آزمون یک فصل دیگر با زنیت قرارداد دارد، اما رسانه های روسیه و سایر کشور های اروپایی احتمال جدایی او در این فصل و انتقال به تیم عظیم تری را جدی می دانند.

اخیراً از دورتمند آلمان، سویا و والنسیا اسپانیا، آ اس رم و آتالانتا ایتالیا به عنوان مشتریان جدی سردار آزمون نام برده شده است. این در حالی است که سرگئی سماک سرمربی زنیت می گوید آزمون تا الان پیشنهاد جدی نداشته و به نوعی خبر های رسانه ای را تکذیب نموده است.

سماک در مصاحبه با سایت gq روسیه در مورد پیشنهادات زیادی که برای آزمون مطرح می گردد، گفت: تا به امروز هیچ پیشنهاد جدی برای هیچیک از بازیکنان زنیت وجود ندارد. شاید پیشنهادات بعداً بیاید. مهمترین چیز خواست خود بازیکن است. او باید بخواهد برای باشگاه بازی کند. لازم نیست کسی را به زور مهار کنید. البته علاقه باشگاه های اروپایی برای هر فوتبالیستی از لیگ روسیه یک گام رو به جلو است و احتیاج نیست جلوی آن گرفته گردد.

سرمربی زنیت در مورد احتمال جدایی یوری ژیرکوف هم گفت: من چنین احساسی ندارم. ژیرکوف یک بازیکن افسانه ای و یک فوتبالیست فوق العاده است.

منبع: فرارو
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1176

به "سرمربی زنیت: سردار آزمون پیشنهاد جدی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی زنیت: سردار آزمون پیشنهاد جدی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید