شایعه مجدد بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس

به گزارش مجله جام جهان، در چند روز اخیر اخباری مبنی بر بازگشت نوراللهی به جمع سرخپوشان مطرح شده و این درحالی است که این بازیکن هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد و هیچ مذاکره ای بین وی و باشگاه پرسپولیس برای بازگشت صورت نگرفته است.

شایعه مجدد بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس

نوراللهی در شرایطی به شباب الاهلی اضافه شد که تا آخرین روز ها منتظر تمدید قراردادش با پرسپولیس بود و مسوولان وقت هم قول هایی مبنی بر حل مسائل در قرارداد تازه به وی داده بودند و همین موضوع موجب شد تا او برای تمدید قراردادش با پرسپولیس صبر کند، اما در نهایت با عملی نشدن وعده ها و تغییر شرایط، نوراللهی به شباب الاهلی پیوست.

نوراللهی برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم تازهش، به یکی دو هفته زمان احتیاج داشت و پس از آن نیز رفته رفته به یکی از مهره های اصلی تیم تحت راهنمایی مهدی علی تبدیل شد. گل زیبای چند هفته قبل نوراللهی و تاثیر زیاد وی در نتایج خوب شباب الاهلی هم موجب شد تا سرمربی تیم در چند مصاحبه اخیرش از این بازیکن تمجید کند. البته در ابتدای حضور نوراللهی، برآورد هایی مطرح شد مبنی بر اینکه در صورت جذب بازیکن خارجی تازه، نوراللهی از لیست تیم اماراتی خارج می گردد، اما این موضوع هم صحت نداشت.

با این اوصاف، شواهد از این حکایت دارد که بازگشت نوراللهی به جمع سرخپوشان دست کم تا سرانجام قراردادش با شباب الاهلی بعید است.

تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر بعد از سپری شدن چهار هفته از فصل تازه لیگ برتر فوتبال کشور، با هفت امتیاز در رده ششم واقع شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1447

به "شایعه مجدد بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه مجدد بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید