طی سه ماه نخست امسال، 46 دفتر مسافرتی در تهران پلمب شدند.

به گزارش مجله جام جهان، تنها در سه ماه نخست سال 95، فقط در تهران حدود 46 دفتر گردشگری متخلف پلمب شده اند.

طی سه ماه نخست امسال، 46 دفتر مسافرتی در تهران پلمب شدند.

علی رفیعی،سرپرست معاونت جهانگردی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی استان تهران گفت که برای

جلوگیری از تخلف موسسات و تورهای جهانگردی در سطح تهران، طی سه ماه نخست امسال 46 دفتر پلمب، فعالیت 65 تور جهانگردی تعلیق و مجوز 20 دفتر نیز لغو شده است .

وی با بیان اینکه عمده تخلف تورهای جهانگردی مربوط به سرویس دهی اندک و افزایش قیمت برای مسافران بوده است اظهار کرد:

دفاتر جهانگردی متخلف پلمب و تعلیق شده از یک تا سه ماه اجازه فعالیت ندارند و موسساتی که مجوز آنها لغو شده نیز به صورت دائم از فعالیت محروم شده اند .

میزان رضایتمندی جهانگردان خارجی از امنیت حاکم بر مرکز بسیار بالاست

سرپرست معاونت جهانگردی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی استان تهران اظهار کرد که در بخش جهانگردی و جذب جهانگرد امسال اقدامات مطلوبی برای افزایش میران ورود جهانگردان خارجی به کشور و تهران اجرا شده است .

وی برگزاری هشت جلسه عمومی با حضور معاون سیاسی استاندار تهران را از جمله اقدامات در راستای توسعه صنعت جهانگردی استان بیان کرد و اضافه نمود که در ابلاغیه شورای امنیت ملی، تهران به عنوان دبیرخانه جهانگردی توانسته معضلات و مشکلاتی که پیرامون جهانگردان خارجی وجود داشته را رفع کند .

رفیعی شرح داد:

تجهیز خطوط تاکسیرانی به منظور خدمت رسانی مطلوب به جهانگردان خارجی از مبادی ورودی تهران از جمله فرودگاه ها و پایانه مسافربری و استفاده از خودروهای مجهز و تازه از دیگر اقدامات اجرا شده در این حوزه است . به گفته رفیعی، در حال حاضر 13رینگ (ایستگاه جهانگردی) در منطقه ها مختلف کلان شهر تهران ایجاد و فعال شده است.

سفر به ترکیه تا اطلاع ثانوی ممنوع است

سرپرست معاونت جهانگردی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی استان تهران بابیان اینکه سفر و برگزاری تور جهانگردی به ترکیه به دلیل وقایع اخیر این کشور لغو شده است گفت که تا عادی شدن شرایط اقامتی هرگونه سفر به این کشور لغو شده و دفاتر مسافرتی باید به صورت کامل پول دریافتی از مسافران را بازگردانند .

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1479

به "طی سه ماه نخست امسال، 46 دفتر مسافرتی در تهران پلمب شدند." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طی سه ماه نخست امسال، 46 دفتر مسافرتی در تهران پلمب شدند."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید