عکس ، عجیب ترین سرمایه گذاری زندگی لیونل مسی با این مدیر معروف سیلیکون ولی!

به گزارش مجله جام جهان، زومیت نوشت: مسی، فوتبالیست معروف، در همکاری با دو چهره سرشناس سیلیکون ولی هلیدنگ جدیدی برای سرمایه گذاری در صنعت فناوری بنیان گذاری کرده است.

عکس ، عجیب ترین سرمایه گذاری زندگی لیونل مسی با این مدیر معروف سیلیکون ولی!

لیونل مسی، فوتبالیست معروف آرژانتینی، گفته است که ازطریق یک شرکت هلدینگ با حمایت دو تن از افراد سرشناس سیلیکون ولی، آغاز به سرمایه گذاری در حوزه فناوری می کند. شرکت هلدینگ تازه که Play Time نام دارد درنتیجه همکاری بین گروه تجاری مسی (Messi Group)، رزمینگ هواگیمیان و مایکل مارکز ایجاد می شود.

فردی به کنندگی از گروه تجاری مسی در گفت وگو با رسانه تک کرانچ اعلام کرده است که Play Time شرکتی هلدینگ خواهد بود و لیونل مسی ازطریق این شرکت سرمایه گذاری اصلی خود در حوزه ورزش، رسانه و فناوری را به صورت دنیای انجام می دهد. Play Time در پی تصاحب بخشی از سهام تیم های ورزشی و سرمایه گذاری در حوزه ای است که کننده این شرکت آن را فناوری فوتبالی خطاب می کند.

کننده Play Time می گوید این شرکت از همین حالا Matchday.com را تصاحب کرده است. مچ دی دات کام هنوز آغاز به فعالیت نکرده، اما قرار است تا پیش از آغاز جام دنیای فوتبال آغاز به کار کند. هلدینگ Play Time در AC Momento نیز سرمایه گذاری کرده است. AC Momento پیراهن هایی را که فوتبالیست های معروف در جریان بازی به تن کرده اند به مزایده می گذارد.

لیونل مسی در بیانیه ای می گوید: از این که در پی توسعه ریشه هایمان به درون سیلیکون ولی هستیم هیجان زده ام و خوشحالم که Play Time در پی همکاری با کارآفرینان جسور در سراسر دنیا است. امیدوارم Play Time در جهت موفقیتش به افراد زیادی کمک کند و اثر مثبتی روی دنیا بگذارد. برای رسیدن به اهداف، به تیم و شرکایمان اعتماد دارم.

لیونل مسی در کنار رزمینگ هواگیمیان

ظاهراً رزمینگ هواگیمیان قرار است هم بنیان گذار و مدیرعامل Play Time باشد. هواگیمیان پیش تر رسانه ای به نام Hoodline را بنیان گذاری کرده بود. این رسانه فناوری یادگیری ماشین را با گزارش بازی های فوتبال ترکیب می کرد.

رزمینگ هواگیمیان به عنوان هم بنیان گذار استارتاپ سرگرمی Viki نیز شناخته می شود. این استارتاپ در سال 2013 با مبلغ بیش از 200 میلیون دلار به تصاحب Rakuten درآمد. درنتیجه این اتفاق، هواگیمیان به عنوان ناظر به تیم هیئت مدیره Rakuten اضافه شد.

هواگیمیان می گوید او و اعضای تیمش در هلدینگ تازه تلاش می کنند پلی قدرتمند در بین پنج میلیارد هوادار فوتبال و فناوری ایجاد کنند. رزمینگ هواگیمیان شرکت Play Time را به همراه مایکل مارکز مدیریت خواهد کرد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1699

به "عکس ، عجیب ترین سرمایه گذاری زندگی لیونل مسی با این مدیر معروف سیلیکون ولی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، عجیب ترین سرمایه گذاری زندگی لیونل مسی با این مدیر معروف سیلیکون ولی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید