فهرست خرید 3 نفر یحیی برای پرسپولیس ، جذب 2 بازیکن قطعی شد

به گزارش مجله جام جهان، کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم به جذب قطعی دو بازیکن در جابجایی زمستانی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گرفته است تا با تقویت تیم در نیم فصل دوم به صدرنشینی ادامه بدهد.

فهرست خرید 3 نفر یحیی برای پرسپولیس ، جذب 2 بازیکن قطعی شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، رقابت های لیگ برتر فصل جاری فوتبال ایران در حالی نیمه ابتدایی خود را پشت سر گذاشت که تیم فوتبال پرسپولیس با کسب 32 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه داد تا امیدوار به کسب جام در سرانجام فصل باشد.

با این حال جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا و مصدومیت های متوالی چند بازیکن این تیم از جمله شیخ دیاباته باعث شده تا کادر فنی پرسپولیس تصمیم به جذب چند بازیکن در زمستان امسال بگیرد.

کمبود مدافع چپ و مهاجم هدف باعث شده است تا یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان تقویت این دو پست را در دستور کار قرار بدهد تا در جلسه ابتدای هفته آینده با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس این موارد را مطرح کند.

دو خرید قطعی پرسپولیس برای جابجایی زمستانی در حالی رقم می خورد که در صورت رفتن یکی از هافبک ها احتمال جذب یک بازیکن برای خط میانی نیز وجود دارد.

گل محمدی میخواهد نقاط ضعف تیمش در دور رفت را اینگونه پوشش دهد تا دیگر خیالش بابت مشکلاتی که در نیم فصل اول داشت راحت گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 دی 1401 بروزرسانی: 25 دی 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1737

به "فهرست خرید 3 نفر یحیی برای پرسپولیس ، جذب 2 بازیکن قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست خرید 3 نفر یحیی برای پرسپولیس ، جذب 2 بازیکن قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید