مرکز فناوری ورزش شهری راه اندازی می گردد

به گزارش مجله جام جهان، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، این سازمان از تمامی استارت آپ ها و گروه های فناور حوزه ورزشی، صاحبان ایده و مراکز شتابدهی علاقمند برای همکاری و ارائه ایده های نوین برای راه اندازی مرکز فناوری ورزش شهری دعوت کرد.

مرکز فناوری ورزش شهری راه اندازی می گردد

این سازمان با مشارکت سازمان ورزش شهرداری در نظر دارد تا مرکز فناوری ورزش شهری را راه اندازی کند.

با این هدف، سازمان فاوای شهرداری تهران و مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند از تمامی تیم ها، استارت آپ ها و گروه های فناور حوزه ورزشی، صاحبان ایده و مراکز شتابدهی که علاقمند به همکاری در مرکز فناوری ورزش شهری هستند دعوت نموده، درخواست خود را تا 20 آبان ماه به همراه مستندات (شامل پروپوزال طرح، کاتالوگ محصولات و...) جهت ارزیابی به پست الکترونیک [email protected] ارسال نمایند.

توسعه هوشمندسازی مجموعه ها و فعالیت های ورزشی به منظور گسترش ورزش همگانی با ارتقای سطح مشارکت شهروندان در فعالیت ورزشی شهری پایه ریزی شده و فرصت های رشد و ارتقا را برای فناوران کشور فراهم می آورد. در این مرکز فرصت هایی برای حمایت از گروه های فناور و استارت آپ های نوپا فراهم شده است تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به شهروندان در سراسر کشور مخصوصاً تهران ارائه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 125

به "مرکز فناوری ورزش شهری راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز فناوری ورزش شهری راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید