معرفی فورد برانکو تیونیگ شده به وسیله هنسی

به گزارش مجله جام جهان، قلب تپنده این خودرو یک پیشرانه سوپرشارژ وی8 به حجم 5 لیتر است که 750 اسب بخار قدرت از آن بیرون خواهد آمد. گیربکس اتوماتیک 10 سرعته هم با این پیشرانه همراه شده است.

معرفی فورد برانکو تیونیگ شده به وسیله هنسی

به گزارش خبرنگاران به نقل از کلیک، با وجود آنکه هنوز امکان ثبت سفارش فورد برانکو 2021 برای مشتریان وجود ندارد اما هنسی، شرکت معروف تیونینگ خودرو، برنامه های خود را برای ارائه نسخه ولوسی رپتور V8 برانکو اعلام نموده است. کمپانی هنسی میخواهد 24 نسخه از این خودرو را برای سال 2021 به مرحله فراوری برساند و هر کدام را با قیمت 225 هزار دلار به مشتریان تحویل دهد.

قلب تپنده این خودرو یک پیشرانه سوپرشارژ وی8 به حجم 5 لیتر است که 750 اسب بخار قدرت از آن بیرون خواهد آمد. گیربکس اتوماتیک 10 سرعته هم با این پیشرانه همراه شده است. در واقع پیشرانه مذکور نوعی به روزرسانی اساسی نسبت به موتور تویین توربو شارژ 2.7 لیتری v6 فورد برانکو با قدرت 310 اسب بخار و گشتاور 542 نیوتن متر است. هنسی شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت این خودرو را حدود 4.5 ثانیه تخمین می زند. بعلاوه یک درب کاپوت تازه با شکاف عظیم در قسمت جلو جهت مکش هوا هم برای هنسی ولوسی رپتور برانکو در نظر گرفته شده است. از طرف دیگر اینتر کولرهای آبی و سیستم سوخت رسانی به روزآوری شده و سیستم القایی مکش هوا در محصول تازه هندسی جضور خواهند داشت. سامانه اگزوز هم ارتقا یافته و از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

سیستم تعلیق تازه با رینگ و تایرهای عظیمتر، سپرهای تازه، چراغ های ال ای دی و روکش چرمی سفارشی کابین، از جمله به روزرسانی های صورت گرفته به وسیله هنسی روی فورد برانکو به حساب می آیند. هنسی ولوسی رپتور v8 برانکو در نسخه های دو و چهار در روانه بازار خواهد شد. مشتریان می توانند این محصول را با گارانتی 3 ساله یا 58 هزار کیلومتر از نمایندگی های هنسی یا فورد خریداری نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1308

به "معرفی فورد برانکو تیونیگ شده به وسیله هنسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فورد برانکو تیونیگ شده به وسیله هنسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید