نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم امروز اعلام می گردد

به گزارش مجله جام جهان، نتایج اولیه آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری در سال 1400 امروز اعلام می گردد.

نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم امروز اعلام می گردد

به گزارش خبرنگاران، آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری در تاریخ 22 مرداد سال 1400 در 188 شهرستان کشور به صورت برگزار گردید.

نتایج اولیه آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری امروز چهارشنبه 24 شهریور ماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد.

لذا متقاضیان هریک از دستگاه های آزمون فوق پس از دریافت نتیجه آزمون، ضروری است برای اقدامات بعدی به اطلاعیه ای که از روز چهارشنبه 31 شهریور در درگاه اطلاع رسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی www.msrt.ir قرار می گیرد، مراجعه و پس از مطالعه اطلاعیه مذکور و بر اساس توضیحات و زمان بندی های مندرج در اطلاعیه مذکور، برای هر یک از دانشگاه ها یا مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و یا پارک های علم و فناوری که متقاضی شدند، اقدام نمایند.

این آزمون به منظور جذب 1960 نفر نیروی انسانی مورد احتیاج دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1343

به "نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم امروز اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم امروز اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید