نشریات قطری بازهم از شجاع و بشار نوشتند ، رسن در تیرس تیم های لیگ ستارگان

به گزارش مجله جام جهان، نشریه الوطن قطر نوشت: خبر های حاکی از نزدیک شدن انتقال بشار به تیم قطر می دهد. این بازیکن با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه چند تیم قطری قرار گرفته.

نشریات قطری بازهم از شجاع و بشار نوشتند ، رسن در تیرس تیم های لیگ ستارگان

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روزنامه الوطن از احتمال بالای پیوستن بشار رسن به یک باشگاه قطر سخن به میان آورد. این روزنامه قطری با تیتر بشار رسن در دو راهی قطر و پرسپولیس نوشت: خبرهای حاکی از نزدیک شدن انتقال بشار به تیم قطر می دهد. این بازیکن عراقی با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه چند تیم قطری قرار گرفته است. دلایل و نشانه ها خبر از نزدیک شدن او به تیم قطر می دهد البته مدیر برنامه های او تاکید نمود که این بازیکن در پرسپولیس باقی می ماند با این حال تیم قطر امیدوار است که بتواند او را جذب کند.

این نشریه نوشت: شجاع خلیل زاده دیگر بازیکن کلیدی پرسپولیس است که درخشش او هم چشم قطری ها را گرفته است. روزنامه الرای قطر نوشت که الریان به جذب خلیل زاده علاقه دارد. الریان به جذب این مدافع ایرانی نزدیک شده است و در صورت نهایی شدن این انتقال او چهارمین بازیکن خارجی الریان خواهد بود و پرونده بازیکنان خارجی تیم بسته می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 727

به "نشریات قطری بازهم از شجاع و بشار نوشتند ، رسن در تیرس تیم های لیگ ستارگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشریات قطری بازهم از شجاع و بشار نوشتند ، رسن در تیرس تیم های لیگ ستارگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید