پراندلی در یکقدمی نیمکت والنسیا

به گزارش مجله جام جهان، طبق ادعای یک نشریه معتبر اسپانیایی، سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا گزینه اصلی جانشینی پاکو آیستاران در تیم فوتبال والنسیاست.

پراندلی در یکقدمی نیمکت والنسیا

با هزینه سفر به اسپانیا در سال 99 از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران، نشریه آس چاپ مادرید نوشته است که با وجود نتایج خوبی که وورو، سرمربی موقت تیم فوتبال والنسیا پس از اخراج پاکو آیستاران کسب نموده است، مسئولان این باشگاه به او برای راهنمایی خفاش ها اعتماد ندارند و گزینه های دیگری را به عنوان جانشینان طولانی مدت آیستاران در نظر گرفته اند.

طبق ادعای آس، چزاره پراندلی در صدر فهرست گزینه هایی است که مسئولان باشگاه والنسیا برای راهنمایی این تیم در نظر گرفته اند و این در حالی است که وورو در دو بازی که راهنمایی سفیدپوشان مستایا را برعهده داشته، دو پیروزی متوالی برابر آلاوس و لگانس کسب نموده است.

والنسیا فصل جاری لالیگا را ضعیف و با چهار شکست متوالی آغاز کرد که همین موضوع سبب برکناری آیستاران شد. از آن موقع اما وورو توانسته به اوضاع بحرانی خفاش ها سر و سامانی بدهد، اما او هم قرار نیست در سمت سرمربی به کارش ادامه دهد.

گزارش آس حاکی از آن است که پراندلی 59ساله، کسی که سابقه مربیگری در تیم های فیورنتینا و گالاتاسرای را دارد، با والنسیا قراردادی دو ساله خواهد بست و انتظار می رود که این اتفاق پیش از بازی آینده این تیم برابر اتلتیکومادرید صورت بگیرد، هرچند در آن بازی هم وورو روی نیمکت والنسیا خواهد نشست.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 248

به "پراندلی در یکقدمی نیمکت والنسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی در یکقدمی نیمکت والنسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید