پنج شنبه؛ اولین پرواز خط هوایی اردییل به استانبول

به گزارش مجله جام جهان، اولین خط هوایی اردییل به استانبول: نخستین پرواز مستقیم اردبیل به مقصد استانبول روز پنج شنبه 29 مرداد ماه امسال از محل فرودگاه اردبیل برقرار می گردد.

پنج شنبه؛ اولین پرواز خط هوایی اردییل به استانبول

از سفر با تور ارزان استانبول لذت ببرید. شهر زیبای استانبول یادگاری از حکمرانان قدرتمند عثمانی که در دوران شکوهشان شهری عظیم پایه ریزی کرده بودند.

معاون گردشگری استان اردبیل با بیان این مطلب گفت:

قادر تقی زاده با اعلام این خبر که نخستین پرواز روز پنج شنبه 29 مردادماه از محل فرودگاه اردبیل انجام خواهد شد، اضافه نمود:وی با اعلام ظرفیت هواپیمایی این پرواز تا 216 نفر، بیان داشت:تقی زاده با تأکید بر اهمیت برقراری خط هوایی خارجی از راستا اردبیل به ترکیه، گفت:به گفته این مقام مسئول، استانبول به عنوان یک شهر توریستی سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر کشور است که در صورت تداوم پروازها و معرفی شایسته قابلیت های گردشگری استان در این شهر توریستی، می توان علاوه بر جذب گردشگران ترکیه ای، گردشگران دیگر کشورها را از این کشور همسایه به تماشای جاذبه های تاریخی و طبیعی این استان نیز جذب کرد. وی با اشاره به منفی بودن تراز گردشگری کشور در شرایط فعلی، توضیح داد:تقی زاده از برقراری تورهای استانبول توسط شرکت خدمات مسافرتی مدار به مدت شش شب اقامت و هفت روز اطلاع داد و اعلام کرد:در این تور، 25 هتل سه ستاره تا پنج ستاره در 6 نقطه استانبول توسط شرکت مذکور رزرو شده است.وی با بیان اینکه هزینه تورها از یک میلیون و 440 هزار تومان تا سه میلیون و 100 هزار تومان معین شده، یادآور شد:خدمات تور شامل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری است.تهیه شده در خبرنگارانمنبع: کجارو
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 217

به "پنج شنبه؛ اولین پرواز خط هوایی اردییل به استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج شنبه؛ اولین پرواز خط هوایی اردییل به استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید