پویول: مسی سرمایه ای عظیم برای لالیگاست، دوست داشتم در میلان کنارمالدینی بازی کنم

به گزارش مجله جام جهان، اسطوره باشگاه بارسلونا نسبت به ماندن لیونل مسی در این تیم برای چند سال دیگر خوشبین است و از او به عنوان سرمایه ای عظیم برای لالیگا یاد کرد.

پویول: مسی سرمایه ای عظیم برای لالیگاست، دوست داشتم در میلان کنارمالدینی بازی کنم

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، لیونل مسی که قصد داشت در این تابستان بارسلونا را ترک کند، خاتمه پس از کش وقوس های فراوان با پافشاری مدیران باشگاه بارسلونا و البته وجود بند فسخ 700 میلیون یورویی در نهایت در این تیم ماندنی شد، این در حالی است که از قرارداد فعلی او با بارسلونا تنها یک سال دیگر باقی مانده است. برنده 6 توپ طلا مورد توجه باشگاه هایی همچون منچسترسیتی و پاری سن ژرمن واقع شده است و احتمال جدایی وی از کاتالان ها در خاتمه فصل جاری احتمال دارد.

کارلس پویول که سابقه بازی کنار لیونل مسی را در بارسلونا دارد، در تازه ترین اظهارنظرش گفت: همانند هر هواداری، من هم نمی خواهم مسی بارسلونا را ترک کند اما در فوتبال نمی گردد چیزی را حدس زد. در نهایت لئو تصمیم به ماندن در بارسلونا گرفت. او اخیراً گفت که انگیزه لازم برای ادامه کار را دارد و می خواهد با بارسا به قهرمانی برسد، بنابراین امیدوارم مسی برای سال های بیشتری در کنار ما بماند. مسی سرمایه ای عظیم برای لالیگاست، او یکی از بهترین بازیکنان دنیا است.

پویول 42 ساله که تمام دوران حرفه ای اش را در باشگاه بارسلونا سپری کرد و بین سال های 1994 تا 2014 برای کاتالان ها به میدان رفت، در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: در سال 2014 پس از مصدومیتی که به آن دچار شدم، با وجود پیشنهادهایی که از باشگاه های انگلیسی و ایتالیایی داشتنم، تصمیم گرفتم بازنشسته شوم. وقتی باشگاهی خانه شماست، نمی توانید پیراهن تیمی دیگر را به تن کنید.

وی در تکمیل صحبت هایش اعلام کرد: دوست داشتم به میلان بروم و کنار پائولو مالدینی، الگوی خودم بازی کنم. میلان با گذر از مقطع سخت کنونی دوباره به روزهای اوج بازخواهد گشت. مایل بودم دوران بازیگری ام را در ایتالیا به خاتمه ببرم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پویول در 15 فصلی که در عضویت تیم اصلی بارسلونا بود، در 593 بازی برای آبی واناری ها به میدان رفت و 18 گل نیز به ثمر رساند. او در این مدت 18 قهرمانی مختلف از جمله 6 قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 738

به "پویول: مسی سرمایه ای عظیم برای لالیگاست، دوست داشتم در میلان کنارمالدینی بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویول: مسی سرمایه ای عظیم برای لالیگاست، دوست داشتم در میلان کنارمالدینی بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید