کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در شازند

به گزارش مجله جام جهان، فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: در عملیات مأموران انتظامی شهرستان شازند یک میلیارد و 600 میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات توقیف یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 کشف شد.

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در شازند

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری فارس، عبدالرضا جودکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شازند اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان در تداوم طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، یک دستگاه خودروی سواری پژو 405، حامل بار قاچاق را در محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

وی اضافه نمود: در بازرسی از این خودروها بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق شامل 207 عدد سشوار،80 عدد کتری برقی و 24 ست چاقوی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده در این عملیات ها را در حدود یک میلیارد ریال گفت و گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 توقیف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گردید.

جودکی تأکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می نماید و طرح های عملیاتی پلیس در این راستا با قاطعیت تمام تداوم خواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 829

به "کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در شازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در شازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید