کشف 177 خودروی احتکاری خارجی و داخلی در شرق تهران

به گزارش مجله جام جهان، کشف خودروهای احتکاری به کار روزانه پلیس تبدیل شده است. آنها شنبه 10 خرداد 177 خودرو را در پارکینگ هایی در شرق تهران کشف کردند.

کشف 177 خودروی احتکاری خارجی و داخلی در شرق تهران

به گزارش همشری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران عظیم، رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: 177 دستگاه خودرو احتکار شده از پنج پارکینگ در شرق تهران به ارزش 350 میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش ایرنا، سردار علی ذوالقدری در این باره گفت: صبح امروز دهم خرداد خبری مبنی بر دپوی خودروهای احتکاری در تعدادی از پارکینگ های بعضی از مجتمع های تجاری در نقاط مختلف تهران دریافت کردیم، بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیم هایی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران عظیم برای آنالیز موضوع به این پارکینگ ها اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت توضیح داد: ماموران در آنالیز های اطاعاتی خود دریافتند که مالکان پنج پارکینگ خودرویی در حوالی خیابان های آیت، ظفر، سرسبز، کریمخان و میدان هروی تعداد قابل توجهی از انواع خودروهای ایرانی و خارجی دپو و جمع آوری نموده اند تا در فرصت مناسبی آن را روانه بازار نموده و به فروش برساند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در آنالیز از داخل پارکینگ ها در مجموع 177 دستگاه انواع خودرو خارجی و ایرانی شامل: پنج دستگاه هیوندا، سه دستگاه رانا، 5 دستگاه جک، 2 دستگاه هایما، 15دستگاه پژو 405، 2 دستگاه مزدا 3، 24دستگاه ساینا، 29 دستگاه تیبا، 35 دستگاه پژو 206، 27دستگاه پراید، 13 دستگاه تندر 90 و ساندرو، 17پژو پارس کشف و مالکان این پارکینگ ها به اتهام احتکار دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران عظیم با بیان اینکه ارزش ریالی خودروهای کشف شده حدود 350 میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است اعلام نمود: متهمان پس از تحقیقات اولیه به دادسرا معرفی شدند.

  • فیلم | کشف 1084 خودرو احتکار شده
  • کشف یک تریلیونی خودروی احتکاری در پایتخت

وی با اشاره به اینکه برابر تصمیمات انجام شده هر گونه دپو و نگهداری خودروی فاقد پلاک در پارکینگ ها، احتکار محسوب شده و با محتکران برابر دستور قضائی برخورد خواهد شد، از شهروندان خواست: تا در صورت اطلاع از این گونه پارکینگ ها مراتب را به وسیله سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 573

به "کشف 177 خودروی احتکاری خارجی و داخلی در شرق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 177 خودروی احتکاری خارجی و داخلی در شرق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید