کنگره جهانی موبایل 2020 بارسلونا به علت شیوع کورونا لغو می گردد

به گزارش مجله جام جهان، بزرگترین نمایشگاه جهانی موبایل در بارسلونای اسپانیا پس از کنار کشیدن بسیاری از شرکت ها از آن به خاطر ترس از انتشار کوروناویروس سال جاری برگزار نمی گردد.

کنگره جهانی موبایل 2020 بارسلونا به علت شیوع کورونا لغو می گردد

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت GSMA (سیستم دنیای ارتباطات موبایل)، سازمان مسئول برگزاری کنگره دنیای موبایل 2020 بارسلونا روز چهارشنبه 23 بهمن لغو رسمی آن را به علت کنار کشیدن چندین شرکت اصلی از آن به خاطر ترس از شیوع ویروس کورونا گفت.

جان هافمن، مدیر عامل GSMA در بیانیه ای که برای خبرگزاری بلومبرگ ای میل شده بود، گفت که شیوع ویروس کورونا برگزاری این رویداد را ناممکن نموده است.

هفته پیش شرکت LG نخستین شرکت بزرگی بود که از شرکت در این نمایشگاه که قرار بود در اواخر ماه میلادی جاری (فوریه) برگزار گردد، انصراف داد. در روزهای بعدی شرکت های دیگر یکی پس از دیگری گفتند در کنگره دنیای موبایل بارسلونا شرکت نمی نمایند.

شرکت های انصراف دهنده از این نمایشگاه که بیش از 100000 نفر از سراسر دنیا در آن حاضر می شوند، خطر انتشار ویروس کورونا را به کارکنانش دلیل این تصمیم شان گفتند.

  • حضور محدود سامسونگ در کنگره دنیای موبایل از ترس کرونا
  • ترس از کوروناویروس کنگره دنیای موبایل 2020 را تحت تاثیر قرار می دهد| شرکت ها انصراف می دهند

کوروناویروس جدید که در اواخر ماه دسامبر در شهر ووهان پایتخت ایالت هوبئی چین ظاهر شد، باعث یک بیماری شبیه ذات الریه یا پنومونی می شد. این بیماری که اکنون رسما کوید-19 نامیده شده است، تا به امروز بیش از 45000 نفر را مبتلا نموده است و جان بیش از 1100 نفر را گرفته است. کوروناویروس عامل بیماری اکنون از مرزهای چین گذشته است و به حدود 30 کشور از جمله آمریکا، ژاپن و استرالیا رسیده است.

دو مورد عفونت با ویروس کورونا در خود اسپانیا محل برگزاری نمایشگاه شناسایی شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 340

به "کنگره جهانی موبایل 2020 بارسلونا به علت شیوع کورونا لغو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنگره جهانی موبایل 2020 بارسلونا به علت شیوع کورونا لغو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید