گوگل در حال کار روی کارت هوشمند پرداخت برای رقابت با اپل کارت است

به گزارش مجله جام جهان، شرکت اپل مارس گذشته اپل کارت را گفت و هواوی هفته گذشته از کارت پرداخت فیزیکی خود رونمایی کرد. اکنون گزارش ها حکایت از آن دارد که گوگل نیز آماده رونمایی از کارت پرداخت فیزیکی خود است. نام دقیق این کارت در حال حاضر ناشناخته است، بنابراین اجازه دهید هم اکنون آن را گوگل کارت بنامیم.

گوگل در حال کار روی کارت هوشمند پرداخت برای رقابت با اپل کارت است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بر خلاف اپل کارت، که یک کارت اعتباری است که با همکاری Mastercard و Goldman Sachs ساخته شده است، گوگل کارت یک کارت اقتصادی است که با شرکای مختلف بانکی از جمله اتحادیه اعتباری فدرال استنفورد و با همکاری مشترک انجام می گردد.

علاوه بر این، گوگل کارت دارای تراشه ویزا است، اما این غول جستجو می تواند بعداً پشتیبانی از سایر پردازنده های پرداخت مانند مستر کارت را گسترش دهد. از گوگل کارت می توان برای خرید در فروشگاه های خرده فروشی استفاده کرد که از پرداخت های بدون تماس نیز پشتیبانی می نماید. همچنین یک نسخه مجازی از گوگل کارت وجود دارد که می تواند برای پرداخت های موبایل بلوتوثی استفاده گردد و همچنین برای خرید های آنلاین یک شماره کارت مجازی دریافت خواهید کرد.

کاربران می توانند تمام معاملات خود را از یک برنامه گوگل، به احتمال زیاد Google Pay، رصد نمایند و در صورت سوء استفاده یا سرقت، گزینه قفل کارت را دارند؛ بنابراین اگر شخصی دسترسی غیرمجاز به حساب شما به دست آورد، می توانید آن را قفل کنید. در حال حاضر مشخص نیست که گوگل چه زمانی این کارت پرداخت فیزیکی را وارد بازار خواهد نمود، اما این شرکت در بیانیه ای تأیید کرد که در حال کشف راه های همکاری با بانک ها و اتحادیه های اعتباری در ایالات متحده برای ارائه حساب های چک هوشمندانه به وسیله Google Pay است.

منبع: انتخاب
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 524

به "گوگل در حال کار روی کارت هوشمند پرداخت برای رقابت با اپل کارت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل در حال کار روی کارت هوشمند پرداخت برای رقابت با اپل کارت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید