20 مدل روف گاردن جذاب و جدید برای بام خانه شما!

به گزارش مجله جام جهان، امروزه برای دکوراسیون خانه ها از ایده های سبز بسیار استقبال می گردد. برای مثال گلکاری در بالکن و پشت بام از موارد مورد توجه در سال های اخیر است.

20 مدل روف گاردن جذاب و جدید برای بام خانه شما!

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

روف گاردن یا بام سبز یکی از عنصرهای زیباسازی ساختمان هاست. برای بیشتر خانه های امروزی که اغلب به صورت آپارتمانی ساخته می شوند، بام سبز گزینه مناسبی بوده که با ایجاد یک فضای سبز به پشت بام، حس و حال تازه ای در خانه ایجاد می گردد. داشتن یک مدل روف گاردن زیبا، یکی از نکاتی بوده که زیبایی پشت بام را چند برابر خواهد نمود. اگر با کاربرد و ایجاد روف گاردن در منزل خود آشنایی ندارید، پیشنهاد ما به شما این است که تا انتهای این مطلب از انگیزه با ما همراه باشید.

روف گاردن

قبل از هر اقدامی برای ایجاد بام سبز، سعی کنید مساحت فضای مورد نظر را اندازه گیری کنید؛ سپس با توجه به آن مدل روف گاردن را انتخاب کنید. شاید تصور کنید که روف گاردن فقط جنبه زیبایی و سرسبزی را برای پشت بام شما دارد، اما حقیقت این نیست! بام سبز علاوه بر زیبایی در کاهش آلودگی صوتی و حتی آلودگی هوا نقش بسزایی دارد.

برای داشتن یک پشت بام زیبا و مدرن، می توانید از گل های مخصوص تراس برای داشتن یک فضای زیبا و جذاب یاری بگیرید. همچنین می توانید برای زیبایی بیشتر و داشتن حس آرامش از فواره و حتی آبشار مصنوعی یاری بگیرید. چیدن مبلمان هم برای استراحت و داشتن یک مکان پر از حس امنیت، یکی از اید ه های جذاب و کاربردی بوده که باید به آن توجه ویژه ای داشت.

مدل روف گاردن

گفتنی است که علاوه بر پشت بام، بالکن های طبقات بالا گاهی فضای مناسبی برای ایجاد روف گاردن است. در زیر تعدادی از مدل های روف گاردن آورده شده است.

سخن آخر

در این مطلب 20 مدل از انواع روف گاردن برای ایده داشتن یک پشت بام جذاب و سرسبز برای شما عزیزان آورده شد. اگر شما هم ایده ای برای طراحی یک بام سبز زیبا دارید، می توانید آن را با ما و دیگر خوانندگان عزیز انگیزه در میان بگذارید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 655

به "20 مدل روف گاردن جذاب و جدید برای بام خانه شما!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 مدل روف گاردن جذاب و جدید برای بام خانه شما!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید