آخرین خبر درباره واحدهای به جامانده مسکن مهر

به گزارش مجله جام جهان، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درباره آخرین فرایند تکمیل واحد های به جامانده مسکونی مهر در سراسر کشور شرح داد.

آخرین خبر درباره واحدهای به جامانده مسکن مهر

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در مورد فرایند تکمیل و تحویل واحد های مسکن مهر گفت: هم اکنون 240 هزار و 128 واحد مسکونی مهر وجود دارد که باید طبق زمانبندی، فروش اقساطی آن ها انجام گیرد.

به گزارش خبرنگاران محمود محمودزاده ضمن تاکید بر لزوم اخذ تصمیمات جامع و کارشناسی در تکمیل واحد های به جامانده مسکن مهر، مطابق زمانبندی، گفت: واحد های مسکونی مهری که پیشرفت فیزیکی پایینی دارند حداکثر تا نیمه سال آینده باید تکمیل و تحویل متقاضیان شوند.

وی ادامه داد: بخشی از این واحد های به جامانده شامل پروژه هایی هستند که یا بدون متقاضی بوده یا دیر شروع به کار نموده اند. بخش دیگری از واحدهای تکمیل نشده مسکن مهر نیز مسائل حقوقی داشته یا با اعلام بانک مسکن به عنوان پروژه خودمالک تسهیلات دریافت نموده و از لیست واحد های مسکونی مهر، خارج شده اند.

محمودزاده با یادآوری این مطلب که واحد مسکونی مهری که توسط بانک مسکن به عنوان خود مالک معرفی شدند از تعداد به جامانده واحد های مسکونی مهر خارج شده اند، شرح داد: در حدود 150 هزار واحد مسکونی مهر هستند که عملیات فیزیکی ساختمان های آن ها به اتمام رسیده، اما به دلیل آنکه خدمات عمومی آن ها از جمله انشعابات و … به جامانده است هنوز تحویل متقاضیان نشده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی را به منظور تحویل زودتر واحد های مسکن مهر وظیفه سایر دستگاه ها برشمرد و گفت: امیدواریم این بخش نیز به زودی توسط سایر دستگاه ها تکمیل گردد.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 285

به "آخرین خبر درباره واحدهای به جامانده مسکن مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر درباره واحدهای به جامانده مسکن مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید