آنالیزی که نشان می دهد، پارسا خائف نفر اول عصر تازه می گردد!

به گزارش مجله جام جهان، 5 اجرا از 5 فینالیست باعث شد در ساعات اجرای این برنامه کمی خیابان ها خلوت تر گردد و در شبکه های اجتماعی پوشش زنده ای انجام گردد.

آنالیزی که نشان می دهد، پارسا خائف نفر اول عصر تازه می گردد!

فینالیست های عصر نو در برنامه دوشنبه شب، پارسا خائف نوجوان اردبیلی که در بخش خوانندگی به فینال رسیده است، فاطمه عبادی در بخش طراحی با شن، محمد زارع در بخش حرکات نمایشی ، گروه دختران نینجا در بخش هنرهای رزمی و سعید فتحی روشن در بخش شعبده بازی بودند که شب جذابی را برای تلویزیون رقم زدند.

حالا قرار است از میان این 5 فینالیست با رای مردمی یک نفر به اسم ستاره اول و نفر نخست برنامه عصر نو معرفی گردد.

در شبکه های اجتماعی حالا بحث بر سر اینکه کدام یک از فینالیست ها رتبه نخست را کسب می نماید بالا گرفته اما آنالیز های خبرنگاران زندگی از شاخص های بازدید کاربران گوگل و بازدید کاربران در اینستاگرام نشان می دهد پارسا خائف نوجوان اردبیلی بالاترین مقدار دنبال کردن از سوی کاربران گوگل و اینستاگرام را دارد و این مساله نشان می دهد او به احتمال زیاد بالاترین شانس را برای کسب رتبه نخست دارد.

پنج فینالیست عصر نو

به ترتیب از راست:

پارسا خائف در حوزه خوانندگی، محمد زارع در حوزه حرکات نمایشی، سعید فتحی روشن شعبده باز

فاطمه عبادی نقاشی روی شن و گروه دختران نینجا هنرهای رزمی

کاربران گوگل فارسی بیشتر پارسا خائف را دنبال نموده اند

اطلاعاتی که گوگل از جستجو کردن کلیدواژه های مربوط به فینالیست های عصرنو نشان می دهد، حکایت از آن دارد که پارسا خائف با اختلاف زیادی از سایر فینالسیت ها و با اختلاف کمی نسب به فاطمه عبادی بیشتر مورد جستجو و پیگیری کاربران گوگل فارسی قرار گرفته است.

در این زمینه نمودارهای زیر را مشاهده کنید:

همانطور که در نمودارهای جستجوی گوگل تعیین است پارسا خائف بیشتر مورد جستجو و دنبال کردن از سوی کاربران گوگل فارسی قرار گرفته است. بازه زمانی این آنالیز طی 30 روز اخیر است که فینالیست ها از مرحله نیمه نهایی هم عبور نموده اند و باز می توان پارسا خائف را در دو مرحله نیمه نهایی و فینال صدرنشین در جستجوی گوگل فارسی خواند.

این نمودار نشان می دهد، پارسا خائف بیشتر از فاطمه عبادی در گوگل فارسی مورد جستجو قار گرفته است. طی 3 ماه اخیر پارسا خائف بیشتر از سعید فتحی روشن مورد جستجو قرار گرفته است میانه جستجوی کلیدواژه نوجوان اردبیلی بیشتر از محمد زارع است خائف در جستجوی گوگل از گروه دختران نینجا هم جلوتر است.

نوجوان اردبیلی، صدر نشین در اینستاگرام

اما اینستاگرام دو شاخص کمی نشان می دهد اجرای پارسا خائف در شب فینال بیشتر مورد توجه کاربران در اینستاگرام قرار گرفته است.

در صفحه برنامه عصر نو در اینستاگرام بیش از 1 میلیون 400 هزار دنبال کننده حضور دارد. اجرای پارسا خائف پس از 24 ساعت حدود 60 هزار بار دیده شده که این رقم برای سایر فینالیست ها حدود 25 تا40 هزار بازدید است.

از آن طرف هشتگ پارسا خائف حدود 6 هزار پست را در خود جای داده که این رقم برای سایر فینالیست ها حدود 1هزار تا 2 هزار 500 پست است.

اما آنچه می تواند رقابت را در فینال نزدیک تر کند اجرای فاطمه عبادی است. او با اجرای نقاشی روی شن به اسم حوزه ای که کمتر در ایران مورد توجه قرار گرفته ستاره این شب های تلویزیون است و در شبکه های اجتماعی و در جستجوی گوگل هم رقابت نزدیکی با نوجوان اردبیلی دارد.

براساس پیش بینی خبرنگاران زندگی از نفرات اول تا پنجم با به توضیح زیر است:

نفر اول: پارسا خائف

نفر دوم: فاطمه عبادی

نفر سوم: سعید فتحی روشن

نفر چهارم: دختران نینجا

نفر پنجم: محمد زارع

فاطمه عبادی را می توان نزدیک ترین رقیب پارسا خائف دانست.منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1358

به "آنالیزی که نشان می دهد، پارسا خائف نفر اول عصر تازه می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیزی که نشان می دهد، پارسا خائف نفر اول عصر تازه می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید