اجرای بازرسی های گروهی و انفرادی از تاسیسات گردشگری قزوین

به گزارش مجله جام جهان، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: به منظور نظارت بر اجرای صحیح مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و دستورالعمل های ملی ابلاغی بازرسی های گروهی و انفرادی از تاسیسات گردشگری سطح استان به صورت روزانه و با جدیت در حال انجام است.

اجرای بازرسی های گروهی و انفرادی از تاسیسات گردشگری قزوین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت مصوبات ستاد استانی و ضوابط و آیین نامه های ابلاغ شده از سوی وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بیش از 35 بازرس در قالب تیم های نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان متشکل از کنندگان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بهداشت و درمان، اماکن، دامپزشکی، تعزیرات و... یا به صورت انفرادی از فعالیت تاسیسات گردشگری سطح استان اعم از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، واحدهای اقامتی، واحدهای پذیرایی و… بازدید می کنند.

خزائلی با تاکید بر ممنوعیت ارائه خدمات حضوری در واحدهای پذیرایی و پذیرش مسافر جدید در مراکز اقامتی یادآورشد: در این بازدیدها تا کنون دو واحد اقامتی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های ابلاغی و پذیرش میهمان جدید و یک واحد سفره خانه سنتی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی توسط بازرسان پلمپ شده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بازرسی ها با واحد متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین یادآور شد: با توجه به ابلاغ شیوه نامه سراسری مقابله با کرونا ویروس به تاسیسات گردشگری سطح استان انتظار می رود مدیران و بهره برداران واحدها بر اجرای صحیح موارد ابلاغی اهتمام کامل داشته باشند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 389

به "اجرای بازرسی های گروهی و انفرادی از تاسیسات گردشگری قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بازرسی های گروهی و انفرادی از تاسیسات گردشگری قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید