احتمال کناره گیری سرمربیان تیم های کشتی، فدراسیون عقب نشینی می کند؟!

به گزارش مجله جام جهان، کم شدن اختیارات سرمربیان تیم های کشتی آزاد و فرنگی توسط چرخه انتخابی تیم ملی احتمال کناره گیری این دو مربی را قوت بخشید.

احتمال کناره گیری سرمربیان تیم های کشتی، فدراسیون عقب نشینی می کند؟!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، چرخه انتخابی تیم ملی از سوی فدراسیون کشتی با جدیت تمام در حال پیگیری است و قرار است به زودی در مورد اعزام ملی پوشان به مسابقات مختلف و از جمله المپیک قوانین و مقرراتی وضع شود.

بدون شک کم شدن اختیارات مربیان دو تیم کشتی فرنگی و آزاد در این چرخه انتخابی موضوع باب میل آنها نیست و حتی غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد چند روز پیش به خاطر همین موضوع جلسه را نیمه کاره رها کرد و رفت. به اعتقاد محمدی چرخه انتخابی تیم ملی باید برقرار باشد اما نظر سرمربی تیم ملی و کادرفنی هم نباید نادیده گرفته شود و این موضوع محل اختلاف این دو مربی با فدراسیون کشتی شده است.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بارها نشان داده است که حرف اول و آخر را در تیم ملی می زند و حالا مشخص نیست با چرخه انتخابی تیم ملی چطور کنار می آید. با توجه به اینکه محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد هم از این موضوع ناراحت است به نظر می رسد اگر فدراسیون و این دو سرمربی با یکدیگر تعامل نکنند و امتیازات سرمربیان تیم ملی نادیده گرفته شود احتمال کناره گیری این دو سرمربی بسیار زیاد است. ناگفته نماند فدراسیون کشتی و از طرفی علیرضا دبیر رئیس فدراسیون روی این موضوع تأکید زیادی دارد.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 527

به "احتمال کناره گیری سرمربیان تیم های کشتی، فدراسیون عقب نشینی می کند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال کناره گیری سرمربیان تیم های کشتی، فدراسیون عقب نشینی می کند؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید