بهبودی مصدومیت قهرمان کشتی المپیک در آستانه مسابقات جهانی

به گزارش مجله جام جهان، مربی تیم ملی کشتی فرنگی از بهبودی مصدومیت محمد رضا گرایی قهرمان المپیک توکیو در آستانه رقابت های جهانی 2021 اطلاع داد.

بهبودی مصدومیت قهرمان کشتی المپیک در آستانه مسابقات جهانی

به گزارش خبرنگار ، رحیم گیوی مربی ادواری حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص شرایط اردونشینان در آستانه اعزام به جهانی 2021 نروژ گفت: شرایط تیم خوب است، بعد از المپیک 3 اردو داشتیم، اردوی اول به خاطر اینکه بیشتر بچه های المپیکی در ترکیب جهانی بودند، به ریکاوری اختصاص داشت. در اردوی دوم فشار نسبی به تیم وارد شد و الان اردوی آخر است که به تیپرینگ اختصاص دارد.

وی توضیح داد: شرایط خوبی داریم، بیشتر بچه ها جوان هستند، با توجه به چرخه و مسابقاتی که پشت سر گذاشتند، تجربه کسب کردند، بعضی هم جوان و کم تجربه اند، اما با انگیزه هستند.

مربی سازنده محمدعلی و محمدرضا گرایی در خصوص شرایط دو برادر شیرازی گفت: محمدرضا یک میزان آسیب دیدگی داشت که با فیزیوتراپی حل شد. مشکل وزنی ندارد، بیشتر حریفانش را می شناسد، آن ها را بررسی کردیم و ان شاءالله مثل المپیک برترین نتیجه را می گیرد. محمدعلی به خاطر باخت و شرایط المپیکی که پشت سر گذاشت از نظر روحی و روانی تا مدت ها به هم ریخته بود، اما اکنون شکر خدا بهتر است. من امیدوارم هم برادران گرایی و هم سایر بچه ها روی سکوی جهانی بروند.

گیوی در سرانجام گفت: محمد بنا راه بردن را خوب به بچه ها یاد داده و همه باانگیزه هستند، ما یک قهرمان المپیک در رشته فرنگی داشتیم و این برای روحیه همه بچه ها عالی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1357

به "بهبودی مصدومیت قهرمان کشتی المپیک در آستانه مسابقات جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبودی مصدومیت قهرمان کشتی المپیک در آستانه مسابقات جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید