استان های جنوبی از مهرماه بسته های سفر دریافت می نمایند

به گزارش مجله جام جهان، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی از بهره مندی استان های جنوبی از بسته های سفر از مهرماه اطلاع داد.

استان های جنوبی از مهرماه بسته های سفر دریافت می نمایند

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا پاییز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مرتضی رحمانی موحد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، از ارائه بسته های سفر به استان ها جنوبی اطلاع داد و گفت: این بسته ها در تابستان برای 7 استان در نظر گرفته شده بود و از مهرماه به استان های بوشهر، هرمزگان و کرمان ارائه می گردد.

وی با بیان اینکه از بسته های سفر تابستانی استان های کردستان، لرستان و کرمانشاه استفاده کردند، گفت: این نخستین تجربه در این زمینه بود و احتیاج دارد که استان های منتخب و دفاتر خدماتی آنها برای تورسازی با سرعت و همت بیشتری اقدام نمایند.

رحمانی موحد با بیان اینکه استان هایی که برای بسته های سفر انتخاب می شوند در زمینه ورود گردشگر کم برخوردار هستند، اضافه کرد: بخشی از هزینه سفر از سوی سازمان میراث فرهنگی پرداخت می گردد تا مردم با ظرفیت های گردشگری این استان ها آشنا شوند.

به گزارش خبرنگاران طرح بسته های سفر از تیرماه سال جاری به صورت پایلوت برای بعضی از استان های کشور در نظر گرفته شد. براساس آنچه در شرح این بسته ها مطرح شده با انجام این کار مردم برای سفر هزینه کمتری پرداخت می نمایند و در مقابل به مجریان گردشگری نیز فشاری وارد نمی گردد که همین امر توسعه گردشگری داخلی را به همراه دارد.

استان های شناخته شده و دارای بازار گردشگری مانند فارس شامل این بسته ها نمی شوند و این بسته ها مختص استان های کم برخوردار در زمینه گردشگری است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 250

به "استان های جنوبی از مهرماه بسته های سفر دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان های جنوبی از مهرماه بسته های سفر دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید