افزایش وام ساخت مسکن تا 450 میلیون تومان

به گزارش مجله جام جهان، علمداری گفت: تسهیلات ساخت در کلانشهر ها تا 450 میلیون تومان و در بافت فرسوده به 300 میلیون تومان به شرط استفاده از فناوری های نو افزایش یافت.

افزایش وام ساخت مسکن تا 450 میلیون تومان

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری عضو هیات عامل بانک مسکن توضیح داد: بانک مسکن سال جاری برای یاری به رونق فراوری مسکن برای انبوه سازانی که جزو مشتریان بانک هستند و رسوب حساب بانک برای آن ها حداقل 10 درصد است تسهیلات را افزایش داده است.

عضو هیات مدیره بانک مسکن ادامه داد: بانک تخصصی بخش مسکن به مشتری های فعال بانک که انبوه ساز هستند به شرط انجام ساخت وساز با استفاده از فناوری های نو در شهر تهران، تمامی کلانشهرها، شهرهای بندرعباس، بوشهر، کیش و قشم تا 450 میلیون تومان تسهیلات ساخت، پرداخت می نماید.

وی گفت: این رقم برای مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 400 میلیون تومان و سایر شهرها نیز 300 میلیون تومان است که سود تسهیلات نیز 18 درصد خواهد بود.

علمداری رقم تسهیلات ساخت و نوسازی در بافت فرسوده برای سازندگانی که فناوری های نو را رعایت نمایند در تهران و کلانشهرها 300 میلیون تومان عنوان نمود و اضافه نمود: برای مراکز استان ها و سایر شهرها، تسهیلاتی که پرداخت می گردد به 250 میلیون تومان افزایش یافته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1138

به "افزایش وام ساخت مسکن تا 450 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش وام ساخت مسکن تا 450 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید