هر آنچه که باید درباره قیمت تور دبی بدانید

به گزارش مجله جام جهان، تور دبی از پرطرفدارترین پکیج های مسافرتی ما ایرانی ها برای گذراندن تعطیلات است. این پکیج بلیط هواپیما با متنوع ترین ایرلاین های داخلی و خارجی، اقامت در هتل های 3، 4 ، 5 ستاره و تجربه لذت بردن از انواع تفریحات لوکس مانند آفرود سواری، رانندگی با ماشین های مدرن، تفریحات آبی و … را شامل می گردد. اما قیمت تور دبی چقدر است و چه عواملی در مشخص هزینه ها موثر هستند؟ در ادامه می خوانیم.

هر آنچه که باید درباره قیمت تور دبی بدانید

با نگاهی به صفحات اولین چیزی که به چشم می خورد قیمت های متنوع این تور است، تور لحظه آخری، آفر تور دبی، قیمت استثنایی تور و … از جملاتی هستند که توجه مسافران را به خود جلب می نمایند. حال سوال اینجاست که چه عواملی قیمت تور دبی را معین نموده و آیا می توان به قیمت های ارزان اعلام شده توسط کارگزاران تور اعتماد کرد؟

قیمت بلیط هواپیما

به طور قطع نقشی اساسی در هزینه های تور دبی دارد. خوشبختانه از آنجا که دبی از راستاهای پر رفت و آمد ایرنیان است ایرلاین های داخلی و خارجی بسیار در آن فعال هستند. بنابراین مسافران می توانند با توجه به بودجه خود مناسب ترین ایرلاین را انتخاب نمایند.

هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی قشم ایر به عنوان شرکت های داخلی و هواپیمایی امارات و فلای دبی از ایرلاین های بین المللی هستند که در راستا دبی هستند. قیمت بلیط هواپیما با توجه به نوع هواپیما، ساعت پرواز و نوع جایگاه معین می گردد.

همچنین چارتر یا سیستمی بودن بلیط نیز در قیمت آن تاثیرگذار است. نکته قابل توجه اینکه به طور معمول قیمت بلیط ایرلاین های داخلی ارزانتر از ایرلاین های خارجی مانند امارات و فلای دبی می باشد.

قیمت بلیط دبی در ایرلاین های داخلی از 8.500.000 و در ایرلاین های خارجی از 9.500.000 تومان آغاز می گردد.

قیمت رزرو هتل

هتل های دبی به اندازه ای متنوع اند که تمامی مسافران با هر بودجه و سلیقه ای می توانند هتل مورد نظرشان را انتخاب و رزرو نمایند. نکته قابل توجه اینکه گردشگران امکان این را دارند که با انتخاب هتل مناسب، قیمت تور دبی را با توجه به بودجه ای که دارند مدیریت نمایند.

قیمت هتل های دبی با توجه به موقعیت مکانی و تعداد ستاره ها معین می گردد. اما جدای از عوامل تاثیرگذار در قیمت، همواره رقابتی تنگاتنگ بین هتل های دبی جهت جذب مسافران وجود دارد. در این رقابت بعضی از هتل ها در تاریخ های معین قیمت های خود را پایین آورده یا به اصطلاح OFF میخورند و مسافران می توانند اتاق های هتل را با قیمتی بسیار پایین تر از حد معمول رزرو نمایند.

قیمت رزرو هتل های 3 ستاره برای 3 شب اقامت برای هر نفر در اتاق 2 تخته از حدود 170 درهم، 4 ستاره از حدود 200 درهم و 5 ستاره از حدود 240 درهم آغاز می گردد. این قیمت با توجه به فصل سفر و سایر عوامل ممکن است بیشتر یا کمتر گردد.

قیمت ویزای دبی

گردشگران ایرانی برای ورود به دبی باید ویزا دریافت نمایند. بنابراین ویزا نیز بخشی از هزینه های تور دبی را به خود اختصاص می دهد.

قیمت انواع به صورت زیر می باشد.

  • ویزای 14 روزه یکبار ورود 340 درهم
  • ویزای یک ماهه یکبار ورود 380 درهم
  • ویزای یک ماهه چندبار ورود 810 درهم
  • ویزای سه ماهه یکبار ورود 850 درهم
  • ویزای سه ماهه چندبار ورود 1950 درهم

مدارک ویزای دبی

  • اسکن رنگی از هر دو طرف کارت ملی
  • اسکن رنگی از صفحه اول پاسپورت
  • عکس پرسنلی 4 * 3 با پس زمینه سفید
  • اسکن رنگی شناسنامه صفحات اول و دوم
  • داشتن بیمه نامه مسافرتی کشور امارات برای متقاضیان ویزای دبی الزامیست. (این بیمه نامه بایستی توسط کشور امارات و به وسیله کارگزاران معتبر ویزای دبی صادر گردد)

بیمه مسافرتی باید به وسیله کارگزار دبی خریداری گردد. قیمت بیمه های مسافرتی به صورت زیر می باشد.

بیمه مسافرتی 30 روزه یکبار ورود 70 درهم

بیمه مسافرتی 90 روزه یکبار ورود 135 درهم

بیمه مسافرتی 180 روزه چندبار ورود 180 درهم

تاثیر فصل های سفر در قیمت تور دبی

شرایط آب و هوایی یا به اصطلاح، های سیزن یا لو سیزن نقشی اساسی و معین نماینده در قیمت تور دبی دارد. زمانی که شرایط آب و هوایی برای گشت وگذار مساعد باشد، فصل گردشگری یا های سیزن گفته می گردد و بالعکس این داستان نیز لو سیزن نام دارد. دو فصل پاییز و زمستان پرگردشگرترین و فصل های بهار و تابستان کم گردشگرترین زمان های سفر به دبی هستند. طبیعتا قیمت های بلیط هواپیما و هتل در های سیزن گرانتر از فصل های لو شیزن است.

حال نکته اصلی اینجاست که چگونه زمانی را برای سفر انتخاب کنیم که هم هوا مساعد و هم قیمت تورهای دبی مناسب باشد؟ مسافران تور دبی برای یک سفر مقرون به صرفه در آب و هوای عالی می توانند اوایل بهار یا اواخر فصل تابستان را انتخاب نمایند.

نقش آژانس های هواپیمایی در معین قیمت تور دبی

تور لحظه آخری دبی، تور ارزان تور دبی و … همه و همه از تبلیغات آژانس های هواپیمایی در راستای فروش دبی هستند اما از آنجا که هر ارزانی بی دلیل نیست قبل از خرید تور دبی از معتبر بودن کارگزار و خدمات ارائه شده در آژانس مطمئن شوید.

همکاران ما در واحد تور و ویزای دبی با داشتن سال ها تجربه در این زمینه بهترین ایرلاین ها را انتخاب نموده، معروف ترین هتل های 3 تا 5 ستاره را پیشنهاد داده و در نهایت پکیجی مقرون به صرفه را در کنار خدماتی عالی به مسافران تور دبی پیشنهاد می دهند.

بیشتر بخوانید …

اشتباهاتی که در سفر به دبی نباید انجام داد!

این تفریحات رایگان را در تور دبی تجربه کنید!

چگونه در دبی ماشین اجاره کنیم؟

چگونه ویزای دبی بگیریم؟

شرایط دریافت ویزای دبی در سال 2021 تغییر کرد

معرفی 5 رستوران برتر طبخ غذاهای خاورمیانه ای در دبی

معرفی هتل شرایتون دبی 5 ستاره

شرایط قرنطینه و بیمه کرونا در دبی

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1191

به "هر آنچه که باید درباره قیمت تور دبی بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه که باید درباره قیمت تور دبی بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید