افزایش 15 درصد افزایش کشف سرقت، 6 قتل طی یکسال گذشته در سیرجان

به گزارش مجله جام جهان، فرمانده انتظامی سیرجان گفت: طی یکسال گذشته در سیرجان 9 درصد کاهش وقوع جرائم سرقت و 15 درصد افزایش کشف سرقت داشته ایم.

افزایش 15 درصد افزایش کشف سرقت، 6 قتل طی یکسال گذشته در سیرجان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایسنا،سرهنگ محمدرضا ایران نژاد ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی افرود: در یکسال گذشته از مهرماه98 تا مهرماه سال جاری، 404 فقره سرقت کاهش و 395 فقره افزایش کشف داشته ایم که نسبت کشف به وقوع جرائم در این یکسال در سیرجان 71 درصد بوده و این نسبت در مقایسه با سال قبل از آن 14 درصد افرایش داشته است که یک درصد از این شاخص در سطح ناجای کشور بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: طی یکسال گذشته در سیرجان 6 فقره قتل صورت گرفته که یک فقره نسبت به این بازه زمانی در سال قبل از آن، کاهش داشته است.

سرهنگ ایران نژاد با اشاره به نیاز به فرهنگ سازی بیشتر در رابطه با رانندگی و توجه بیشتر مردم به اتفاقات ترافیکی، اظهار کرد: 81 نفر در تصادفات و حوادث ترافیکی شهرستان در یکسال گذشته فوت کرده اند که از این تعداد 18 فوتی تصادفات دورن شهری و 63 فوتی در تصادفات جاده ای بوده است. طی یکسال گذشته در حوادث ترافیکی شهرستان سیرجان بیش از 1570 نفر مجروح شده اند که این موارد، خسارات زیادی هم به حوزه درمان، زیرساخت ها و هم به مردم داشته و خانواده های زیادی را داغدار یا درگیر کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان ادامه داد: طی یکسال گذشته از مهرماه 98 الی مهرماه سال جاری، قریب به 6 و نیم تن موارد مخدر در شهرستان سیرجان کشف شده است که این مقدار نسبت به سال قبل از آن حدود 2 برابر افزایش داشته است.

وی افزود: در حوزه پلیس فتا در شهرستان سیرجان طی یک سال گذشته 390 فقره پرونده داشته ایم که در این پرونده 87 نفر به دلایل مختلف دستگیر شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 802

به "افزایش 15 درصد افزایش کشف سرقت، 6 قتل طی یکسال گذشته در سیرجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 15 درصد افزایش کشف سرقت، 6 قتل طی یکسال گذشته در سیرجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید