ال کلاسیکوی بارانی رئال را صدرنشین کرد؛ بارسا با مسی سوبله شد

به گزارش مجله جام جهان، تهران (پانا) - رئال مادرید با پیروزی شیرین در ال کلاسیکو به قهرمانی در این فصل لالیگا امیدوار شد.

ال کلاسیکوی بارانی رئال را صدرنشین کرد؛ بارسا با مسی سوبله شد

پرونده دومین شب از هفته سی ام لالیگا با برگزاری یک بازی در شهر مادرید به خاتمه رسید.

در مهم ترین بازی باشگاهی این هفته دنیا فوتبال و در ال کلاسیکو اسپانیا، رئال مادرید در هوای بارانی استادیوم آلفردو دی استفانو از بارسلونا میزبانی کرد و در شبی جذاب و تماشایی به پیروزی رسید تا در هر دو بازی رفت و برگشت ال کلاسیکو، بارسلونا بدون امتیاز زمین را ترک کند و سوبله گردد.

در این بازی رئال مادرید نیمه اول را طوفانی پشت سر گذاشت و با گل های کریم بنزما و تونی کروس در دقایق 13 و 28 برنده برنده به رختکن رفت. در نیمه دوم بارسلونا که با 2 گل عقب افتاده بود، فشار را برای جبران بیشتر کرد و در دقیقه 60 توسط میگنوزا به گل اول رسید اما در ادامه بازی حملات گسترده آبی اناری ها نتیجه نداشت و در نهایت بازی با فزونی 2 بر یک رئال مادرید تمام شد تا کهکشانی ها 66 امتیازی شده و به صدر جدول لالیگا برسند.

البته این نتیجه در حالی رقم خورد که رئال مادرید از دقیقه 90 با اخراج کاسمیرو ده نفره شده بود.

پیش از این بازی ختافه در ملاقات با کادیز تن به شکست یک بر صفر داد و ایبار با همین نتیجه مقابل لوانته مغلوب شد. جدال تیم های اتلتیک بیلبائو و آلاوز هم برنده نداشت و با تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1119

به "ال کلاسیکوی بارانی رئال را صدرنشین کرد؛ بارسا با مسی سوبله شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال کلاسیکوی بارانی رئال را صدرنشین کرد؛ بارسا با مسی سوبله شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید