امیر قلعه نویی: هفت امتیاز برگردد مدعی اول قهرمانی می شویم

به گزارش مجله جام جهان، امیر قلعه نویی مدعی شد در صورت بازگشت هفت امتیاز به اندوخته امتیازات این تیم، شاگردانش مدعی اول قهرمانی خواهند بود.

امیر قلعه نویی: هفت امتیاز برگردد مدعی اول قهرمانی می شویم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از ملاقات تراکتور تبریز - گل گهر سیرجان گفت: میلاد باسعادت خانم حضرت زهرا (ع) را تبریک می گویم. تراکتور تیم پُرشورهاست و چندین سال را در این تیم گذراندم. خاطرات خوبی از حضور در تراکتور دارم و فراز و نشیب هایی را همراه این تیم تجربه کردم. در مجموع خاطرات خوبی با مردم آذربایجان و طرفداران تراکتور داشتیم.

بازی به خاطر شرایط آب وهوایی سخت خواهد بود.، وی ضمن بیان این جمله همچون نشست های خبری قبلی خود، به کسر هفت امتیاز از گل گهر سیرجان با حکم کمیته انضباطی اشاره نمود و گفت: ما مسائل خودمان را داریم و هر چه از لحاظ روحی و روانی کار می کنیم، نشاط تیمی بازنگشته است. باز هم از بازیکنان تشکر می کنم که با تمام مسائلی که به خاطر کسر هفت امتیاز داریم، نهایت کوشش خود را می نمایند. بازی بسیار خوبی در جام حذفی ارائه کردیم، اما از فرصت های خود استفاده نکردیم و حذف شدیم.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان با ابراز امیدواری به اینکه شاگردانش هر سه امتیاز ملاقات با تراکتور را به دست بیاورند، توضیح داد: ان شاءالله آن هفت امتیاز برگردد. اگر این اتفاق بیفتد، تیم از لحاظ روانی برمی گردد و می توانیم مدعی اول قهرمانی باشیم. امیدواریم این اتفاق مهم رخ دهد و حق به حق دار برسد. چون ظلمی که به مجموعه گل گهر و تیم ما کردند، در تاریخ فوتبال بی سابقه بوده که شاید به خاطر حضور امیر قلعه نویی در گل گهر بوده است.

هنوز امیدوار هستیم و تا لحظه آخر کوشش و مبارزه می کنیم تا شرایط خوبی در جدول پیدا کنیم.، قلعه نویی ضمن بیان این جمله افزود: اگر هفت امتیاز را به ما برگردانند، با فرایند فعلی تیم می توانیم مدعی حضور در رده های بالایی جدول باشیم. امیدوارم بازی خیلی خوبی انجام گردد و با سه امتیاز برگردیم، چون واقعاً به این سه امتیاز احتیاج داریم و شرایط گل گهر با این امتیازات بهتر می گردد. فعلاً که در عالم برزخ هستیم!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1564

به "امیر قلعه نویی: هفت امتیاز برگردد مدعی اول قهرمانی می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر قلعه نویی: هفت امتیاز برگردد مدعی اول قهرمانی می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید