حاشیه دیدار ماشین سازی-ذوب آهن، اظهار همدردی طرفداران ماشین سازی با زلزله زدگان آذربایجان شرقی، اهتزاز پرچم ایران در استادیوم بنیان دیزل

به گزارش مجله جام جهان، طرفداران تیم ماشین سازی با شعار آذربایجان تسلیت با زلزله زدگان حادثه بامداد امروز در آذربایجان شرقی اظهار همدردی کردند.

حاشیه دیدار ماشین سازی-ذوب آهن، اظهار همدردی طرفداران ماشین سازی با زلزله زدگان آذربایجان شرقی، اهتزاز پرچم ایران در استادیوم بنیان دیزل

به گزارش خبرنگاران از تبریز، تیم های ماشین سازی و ذوب آهن از ساعت 15 امروز (آدینه) در چارچوب دیدارهای هفته دهم لیگ برتر کشور در استادیوم بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفته اند.

این دیدار در حالی برگزار می گردد که ماشین سازی پس از مدت ها با لباس های سبز رنگ که لباس اصلی این تیم در گذشته بوده، به میدان رفته است.

بازیکنان تیم ماشین سازی به خاطر همدردی با حادثه دیدگان زلزله شهرستان میانه که بامداد امروز رخ داد، با بازوبندهای سیاه به میدان رفته اند.

پس از حاشیه سازی و سو استفاده های صورت گرفته از اتفاقات استادیوم یادگار امام (ره) تبریز، تماشاگران حاضر در استادیوم پرچم های ایران را به همراه دارند.

بیش از یک هزار تماشاگر در استادیوم بنیان دیزل حضور دارند و از نزدیک شاهد دیدار تیم های ماشین سازی و ذوب آهن هستند. بعضی از این تماشاگران پرچم تراکتورسازی و ماشین سازی را در دست دارند.

پیش از شروع بازی رسول خطیبی و نیمکت نشینان ماشین سازی به سمت علیرضا منصوریان و نیمکت نشینان ذوب آهن رفته و به آن ها خوش آمد گفتند.

دانیال اسماعیلی فر که عملکرد خوبی در تراکتور داشت، از سوی تماشاگران ماشین سازی تشویق شده و به ابراز احساسات آن ها پاسخ داد.

حامد لک، عزیز معبودی و احمدرضا زنده روح پیش از شروع بازی به سمت نیمکت نشینان و سرمربی ذوب آهن رفته و با آن ها خوش وبش کردند. میلاد فخرالدینی و مسعود ابراهیم زاده نیز به سمت نیمکت نشینان و سرمربی ماشین سازی رفتند.

دیدار تیم های ماشین سازی و ذوب آهن با یک دقیقه سکوت و قرائت حمد و سوره به منظور همدردی با زلزله زدگان آذربایجان شرقی شروع شد.

تماشاگران حاضر در استادیوم با شعار آذربایجان تسلیت با زلزله زدگان بامداد امروز در شهرستان میانه همدردی کردند.

در دقیقه یک بازی، ارسلان مطهری با استفاده از اشتباه بازیکنان تیم میزبان صاحب توپ شده و دروازه ماشین سازی را در ثانیه 40 باز کرد.

در دقیقه 3 بازی بازیکنان تیم ماشین سازی اعتقاد داشتند که روی مسیح زاهدی خطای پنالتی صورت گرفته است اما داور بازی اعتقادی به این موضوع نداشت.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 115

به "حاشیه دیدار ماشین سازی-ذوب آهن، اظهار همدردی طرفداران ماشین سازی با زلزله زدگان آذربایجان شرقی، اهتزاز پرچم ایران در استادیوم بنیان دیزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار ماشین سازی-ذوب آهن، اظهار همدردی طرفداران ماشین سازی با زلزله زدگان آذربایجان شرقی، اهتزاز پرچم ایران در استادیوم بنیان دیزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید