نخستین باخت ملوان در روز برد مس، اختلاف در صدر جدول یک امتیاز شد

به گزارش مجله جام جهان، به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ دسته اول در حالی امروز برگزار گردید که این آخرین هفته قبل از این بازی ها در سال 1400 بود و تیم ملوان که مدتهاست مقتدرانه در صدر جدول این مسابقات واقع شده است، با وجود قبول نخستین باخت این فصل، صدرنشین باقی ماند.

نخستین باخت ملوان در روز برد مس، اختلاف در صدر جدول یک امتیاز شد

در یکی از بازی های حساس این هفته خیبر خرم آباد در دیداری مهم و حساس پیروز شد میهمان خود تیم سایپا را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا حضورش در رده چهارم را تثبیت کند و از کورس مدعیان صعود دور نشود.

مس کرمان هم مقتدرانه و با نتیجه 4 بر صفر خوشه طلایی را در کرمان شکست داد تا شاگردان فرزاد حسین خانی 46 امتیازی شده و آنها هم جایگاهشان را در رده دوم تثبیت نموده و یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر باشند.

آرمان گهر یکی دیگر از تیم های مدعی و حاضر در کورس صعود این رقابتها در نتیجه ای عجیب و غیر قابل پیش بینی با 3 گل مغلوب ویستاتوربین شد اما حتی با تحمل این شکست همچنان با 39 امتیاز در رده سوم باقی ماند.

یکی از عجیب ترین نتایج امروز در بازی تیم های قشقایی و ماشین سازی به دست آمد که ماشین سازان تبریز در شیراز قشقایی را با یک گل شکست دادند. این اولین پیروزی این تیم در فصل جاری بود تا تبریزی ها بعد از 22 هفته بود که در دیداری خارج از خانه به دست آمد.

در حساس ترین بازی هفته هم پارس جنوبی جم در خانه میزبان ملوان صدرنشین بود که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان تمام شد. این نخستین باخت ملوان در این فصل بود تا فاصله این تیم با مس در رده دوم به یک امتیاز کاهش یابد.

نتایج هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال به توضیح زیر است:

شهرداری آستارا 2 - شاهین بوشهر صفر

مس شهر بابک صفر - شمس آذر قزوین صفر

خیبر خرم آباد 2 - سایپا یک

رایکا بابل یک - شهرداری همدان 2

قشقایی شیراز صفر - ماشین سازی تبریز یک

ویستا توربین 3 - آرمان گهر صفر

مس کرمان 4 - خوشه طلایی صفر

استقلال خوزستان 2 - استقلال ملاثانی 2

پارس جنوبی جم یک - ملوان صفر

جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1588

به "نخستین باخت ملوان در روز برد مس، اختلاف در صدر جدول یک امتیاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین باخت ملوان در روز برد مس، اختلاف در صدر جدول یک امتیاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید