چاپ تراکت: درخواست عجیبی که ایران پوریان را از تراکتور دور کرد، ماهینی بدون عقد قرارداد با تراکتور تمرین می نماید!

به گزارش مجله جام جهان، باشگاه تراکتور در مذاکراتی که با مدافع پیشین خودش داشت، درخواستی ارائه کرد که باعث عدم توافق طرفین شد.

چاپ تراکت: درخواست عجیبی که ایران پوریان را از تراکتور دور کرد، ماهینی بدون عقد قرارداد با تراکتور تمرین می نماید!

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد ایران پوریان مدافع فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدنظر باشگاه تراکتور قرار داشت و حتی این بازیکن هفته گذشته برای مذاکره و عقد قرارداد با تراکتور راهی تبریز شد.

ایران پوریان اما با تراکتوری ها به توافق نرسید که دلیلش یک خواسته عجیب از سوی باشگاه تراکتور بود. مدیران این باشگاه از ایران پوریان خواستند تا چند جلسه در تمرین شرکت کند تا بعد از تأیید سرمربی، قراردادش امضا گردد که این بازیکن درخواست تراکتوری ها را نپذیرفت و تبریز را ترک کرد.

تراکتوری ها بعد از عدم توافق با ایران پوریان، با حسین ماهینی مذاکره کردند و جالب اینجاست که مدافع فصل قبل سایپا دو جلسه هم با تراکتور تمرین نموده است. این در حالی است که قراردادی بین تراکتور و ماهینی امضا نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1352

به "چاپ تراکت: درخواست عجیبی که ایران پوریان را از تراکتور دور کرد، ماهینی بدون عقد قرارداد با تراکتور تمرین می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ تراکت: درخواست عجیبی که ایران پوریان را از تراکتور دور کرد، ماهینی بدون عقد قرارداد با تراکتور تمرین می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید