خطیبی: امتیازاتی که بازیکنانم جمع نموده اند، لیاقت شان بوده است، دوست دارم یادگاری در شهر اراک بگذارم

به گزارش مجله جام جهان، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، امتیازاتی که شاگردانش تا به اینجای مسابقات لیگ برتر کسب نموده اند، لیاقت آنها بوده است.

خطیبی: امتیازاتی که بازیکنانم جمع نموده اند، لیاقت شان بوده است، دوست دارم یادگاری در شهر اراک بگذارم

به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از ملاقات آلومینیوم اراک مقابل تراکتور تبریز گفت: خیلی خوشحالم که مجدداً کنار عزیزانی هستم که با آنها زندگی نموده ام و از آنها خاطره دارم. همواره دوست دارم تیمم ابتدا بازی خوبی ارائه کند و این اتفاق، همچون ملاقاتهای گذشته رخ می دهد. امیدوارم بازی خیلی خوب و دیدنگرپسندی باشد تا هوادارانی که این مسابقه را به وسیله تلویزیون دیدن می نمایند، یک بازی بسیار خوب ببینند.

وی با بیان اینکه آلومینیوم تا به امروز عملکرد راضی نماینده ای داشته است، توضیح داد: ملاقاتهای گذشته برای ما تمام شده است و به فکر بازی های آینده هستیم. امتیازاتی که بازیکنان ما جمع نموده اند، لیاقت آنها بوده است. ملاقاتهای سخت خود را پشت سر گذاشته ایم و هنوز بازی های دشواری پیش رو داریم. نمی توانیم تیمی را ضعیف بدانیم. از شکل بازی تیمم راضی بوده ام؛ به ویژه در نیمه دوم بازی با ذوب آهن که بازی بسیار زیبایی به نمایش گذاشتیم. تا به امروز چنین نمایشی ارائه ننموده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با تمجید از شاگردانش گفت: هر بازیکنی که خوب تمرین کند و شرایط بازی داشته باشد، به زمین می رود و همه بازیکنان با تمام وجود کوشش می نمایند. پنج روز فاصله میان بازی ها وجود دارد و کوشش می کنیم بیشتر به ریکاوری بپردازیم. آماده ملاقات مقابل تراکتور هستیم و ان شاءالله شاهد بازی خوبی باشیم.

خطیبی درباره تقابل با تراکتور که چندین سال در آن بازی و مربیگری نموده است، اظهار داشت: همشهریان من همواره به من لطف داشته اند و غیرت و تعصب آذربایجانی در جهان مثال زدنی است. من در این شهر (تبریز) به جهان آمدم و در تبریز یا سایر شهرها، این تعصب را در خونم دارم. با این وجود اکنون سرمربی آلومینیوم هستم و به تیمم دِین دارم. مردم اراک و استان مرکزی همواره به من محبت داشته اند و مرا شرمسار نموده اند. دوست دارم تراکتور در همه بازی ها پیروز باشد.

وی با بیان اینکه دوست دارم مردم اراک را سربلند کند، توضیح داد: همانطور که تبریز را دوست دارم، اراک و مردم آن را نیز دوست دارم و می خواهم یادگاری در این شهر بگذارم. فوتبال اراک سال گذشته پس از دو دهه، به سطح اول فوتبال ایران بازگشته و مردم اراک مطمئن باشند همانطور که با تمام وجود در تبریز کوشش نموده ام، همان تعصب و غیرت را خواهم داشت.

سرمربی آلومینیوم در خصوص غایبان تیمش مقابل تراکتور اعلام کرد: یک بازیکن مصدوم داریم که او هم در تمرین مصدوم نشد. این بازیکن به این مسابقه نمی رسد و سایر نفرات آمادگی خوبی دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1467

به "خطیبی: امتیازاتی که بازیکنانم جمع نموده اند، لیاقت شان بوده است، دوست دارم یادگاری در شهر اراک بگذارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: امتیازاتی که بازیکنانم جمع نموده اند، لیاقت شان بوده است، دوست دارم یادگاری در شهر اراک بگذارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید