شجاع خلیل زاده و استراماچونی در کمین استقلال!

به گزارش مجله جام جهان، رده بندی لیگ های آسیایی اعلام شد و طبق آخرین رتبه بندی سهمیه ایران افزایش یافت تا سپاهان به صورت مسقیم به مرحله گروهی راه پیدا کند و کار استقلال سخت تر گردد.

شجاع خلیل زاده و استراماچونی در کمین استقلال!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استقلال تنها نماینده ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و با صعود مستقیم سپاهان یکی دیگر از نمایندگان قطر به رقبای استقلال اضافه می گردد. با توجه به قوانین لیگ قهرمانان آسیا دو تیم از یک کشور در مراحل پلی آف و گروهی با هم رقابت نمی نمایند و سپاهان برابر استقلال قرار نمی گرفت اما با این تغییرات الریان قطر به رقبای استقلال اضافه شد و از طرفی الریان و الغرافه با هم در مرحله پلی آف بازی نمی نمایند.

با تغییرات تازه، تیم دوم لیگ قطر یعنی الریان امکان رو به رو شدن با استقلال را دارد و از طرفی شانس تقابل با الغرافه بیشتر شده است. الریان شجاع خلیل زاده را در اختیار دارد و راهنمایی این تیم بر عهده رولان بلان است و راهنمایی الغرافه را هم استراماچونی بر عهده دارد.

سال گذشته تیم چهارم ایران با نماینده امارات بازی کرد و تیم سوم ایران هم که استقلال بود حریفش را از دور مسابقات کنار گذاشتند. نماینده ترکمنستان به علت نداشتن استانداردهای لازم از دور بازی ها کنار رفت تا سهمیه به استقلال برسد اما این بار استقلال حتما در مرحله پلی آف باید به میدان رود و احتمال رو به رو شدن با نمایندگان قطر بسیار زیاد است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1348

به "شجاع خلیل زاده و استراماچونی در کمین استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاع خلیل زاده و استراماچونی در کمین استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید