تمجید روزنامه عربستانی از عملکرد شاگردان نکونام

به گزارش مجله جام جهان، روزنامه الریاضیه عربستان با تمجید از عملکرد فولاد ایران در لیگ قهرمانان نوشت: این تیم در حالی به عنوان سرگروه صعود کرد که قوی ترین خط دفاعی را در اختیار داشت و بدون باخت به مرحله حذفی رسید.

تمجید روزنامه عربستانی از عملکرد شاگردان نکونام

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال فولاد خوزستان که با کسب عنوان قهرمانی جام حذفی پیروز به حضور در لیگ قهرمانان آسیا شده بود در گروه سوم این رقابت ها با کسب 12 امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی راه پیدا کرد. شاگردان جواد نکونام در این گروه با تیم های آخال ترکمنستان، الغرافه قطر و شباب الاهلی امارات همگروه بودند. تیم فولاد در این دوره از بازی ها سه برد و سه تساوی کسب کرد.

در انتها مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روزنامه الریاضیه قطر با تمجید از نماینده ایران در این دوره از بازی ها نوشت: فولاد ملاقاتهای مرحله گروهی را بدون شکست با کسب سه پیروزی و سه تساوی به انتها رساند تا با تکرار سناریو سال 2014 جواز حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان را کسب کند. شاگردان نکونام در این دوره از مسابقات تنها 2 گل را دریافت و در چهار بازی پیروز به ثبت کلین شیت شدند. البته فولاد ایران در 6 بازی تنها پنج گل به ثمر رساند تا در بین ضعیف ترین خط حمله قرار گیرد.

در ادامه این گزارش آمده است: ملاقات تیم های فولاد و شباب الاهلی تنها ملاقاتی برای نماینده ایران بود که پیروز به ثبت کلین شیت نشد. هر 2 ملاقات با نتیجه یک بر یک به انتها رسید تا فولاد بدون شکست راهی مرحله حذفی گردد.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2022 در حالی برای نمایندگان ایران به انتها رسید که تیم سپاهان اصفهان در گروه چهارم با کسب هفت امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه سوم پیروز به صعود از گروه نشد. بعلاوه 2 تیم استقلال و پرسپولیس به خاطر نداشتن معیارهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا نتوانستند جواز حضور در این دوره از مسابقات را کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1606

به "تمجید روزنامه عربستانی از عملکرد شاگردان نکونام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید روزنامه عربستانی از عملکرد شاگردان نکونام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید