فرهاد مجیدی و یک رکورد تاریخی دیگر؟

به گزارش مجله جام جهان، استقلال و گل گهر روز گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که این ملاقات با پیروزی آبی های مرکز به انتها رسید. گل های استقلال به وسیله یامگا در دقیقه 3+48 و 88 و گل گل گهر در دقیقه 58 به وسیله تبریزی به ثمر رسید. با این نتیجه استقلال 51 امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد. گل گهر هم با 32 امتیاز در رده پنجم نهاده شد.

فرهاد مجیدی و یک رکورد تاریخی دیگر؟

استقلال با ادامه فرایند شکست ناپذیری خود همچنان رکوردهای مختلفی را جابجا می نماید و این تیم با پیروزی مقابل گل گهر سیرجان ضمن حفظ نوار بردن هایش مقابل قلعه نویی، به رکورد 21 هفته بدون باخت سپاهان قلعه نویی هم رسید.

حالا تیم فوتبال استقلال فرهاد مجیدی و سپاهان امیر قلعه نویی فصل 90-89 جزو رکوردداران شکست ناپذیری در طول یک فصل به حساب می آیند. بعلاوه استقلال و فرهاد مجیدی مدت زیادی است که طعم شکست را نچشیده اند. آخرین مسابقه رسمی ای که استقلال با نتیجه شکست از زمین خارج شده است، به بازی این تیم مقابل الهلال عربستان در تاریخ 22 شهریور امسال بازمی شود که در آن بازی آبی پوشان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با 2 گل از حریف عربستانی خود شکست خوردند.

از آن بازی تا امروز، 175 روز می گذرد و تیم فرهاد مجیدی تا اینجای کار در هیچ مسابقه رسمی شکست نخورده است. استقلالی ها در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر، میزبان تیم صنعت نفت آبادان است و اگر در این بازی هم شکست نخورد با رکورد 22 بازی متوالی شکست ناپذیری پرسپولیس در طول دو فصل اخیر لیگ برابری خواهد نمود و باید دید استقلال در بازی مقابل صنعت نفت آبادان و داربی مرکز، باز هم می تواند رکوردهای دیگری را جابجا کند یا خیر.

منبع: فرارو
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1570

به "فرهاد مجیدی و یک رکورد تاریخی دیگر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی و یک رکورد تاریخی دیگر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید