اهدا و نصب دستگاه های هشدار دهنده در طرح ارتقا آگاهی عمومی شهروندان

به گزارش مجله جام جهان، همزمان با گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل و مقابله با خطرات گاز مونوکسید کربن، طرح ارتقا آگاهی عمومی شهروندان در کاهش حوادث گاز مونوکسید کربن و اهدا دستگاه های هشدار دهنده با همکاری شهرداری منطقه13 اجرایی شد.

اهدا و نصب دستگاه های هشدار دهنده در طرح ارتقا آگاهی عمومی شهروندان

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، با توجه به قرار داشتن در فصول سرد سال و به منظور پیشگیری از افزایش آمار حوادث مربوط به مسمومیت بر اثر استنشاق گاز مونواکسید کربن، سازمان آتش نشانی و شهرداری منطقه 13 اقدام به اجرای طرح مقابله با مخاطرات گاز منواکسید کربن کردند.

در این طرح، ضمن بازدید کارشناسان از منازل شهروندان و احتیاج سنجی اجرا شده، نسبت به اهدا و نصب دتکتور گاز مونوکسید(دستگاه هشدار دهنده) اقدام شد.

طی این اقدام ترویجی و خانه به خانه، مروجان ایمنی (آتشنشان داوطلب) و کارشناسان خانه های سلامت با نصب پوستر و آموزش حضوری نسبت به ترویج و آموزش فرهنگ ایمنی و همچنین پیشگیری از ابتلا به کرونا در میان شهروندان اقدام کردند.

در این رزمایش سلامت که به مناسبت هفته پدافند غیر عامل برگزار گردید،منطقه 6 عملیات سازمان آتشنشانی، سپاه ناحیه کمیل، اورژانس شرق تهران اداره سلامت و شهرداری ناحیه 2 با مدیریت ستاد پیشگیری و مدیریت بحران منطقه13 همکاری کردند.

همچنین حوزه خدمات شهری و آتشنشانی در این طرح، نسبت به ضدعفونی و گندزدایی معابر محدوده محله اشراقی اقدام کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 837

به "اهدا و نصب دستگاه های هشدار دهنده در طرح ارتقا آگاهی عمومی شهروندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدا و نصب دستگاه های هشدار دهنده در طرح ارتقا آگاهی عمومی شهروندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید