اولین تجربه تهمینه میلانی در شبکه نمایش خانگی

به گزارش مجله جام جهان، ایران/ پلتفرم های نمایش خانگی پس از مدتی وقفه و مانور خبری روی سانسور و توقیف و البته اخبار فراوری، روی خروجی و محصولات تازه شان متمرکز شده اند.

اولین تجربه تهمینه میلانی در شبکه نمایش خانگی

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به تازگی چیدمان اکران آنلاین با پیوستن فیلم خون شد مسعود کیمیایی متنوع تر شد، از نخستین تجربه همکاری کیهان کلهر در ساخت موسیقی یک سریال رونمایی شد، اولین ناصرالدین شاه این هفته به شبکه نمایش خانگی می آید و تهمینه میلانی تصمیم گرفته به جمع سریال سازان این عرصه بپیوندد.

اکران آنلاین خون شد همزمان با سالروز تولد کیمیایی

شامگاه پنجشنبه 7 مرداد همزمان با سالروز تولد 80 سالگی مسعود کیمیایی اکران آنلاین بیست و نهمین فیلم این فیلمساز در پلتفرم های اینترنتی نمایش آنلاین شروع شد. ساعاتی قبل از شروع اکران آنلاین البته بلای قاچاق گریبانگیر این فیلم شد و نسخه غیرقانونی آن در بعضی از کانال های تلگرامی منتشر شد. در خون شد سعید آقاخانی، نسرین مقانلو، سیامک صفری، لیلا زارع، هومن برق نورد، اکبر معززی و سیامک انصاری بازی نموده اند.

این فیلم که تیرماه سال 99 با رده بندی 12+ از سازمان سینمایی مجوز نمایش گرفت، در اکران آنلاین برای سن بالای 17 سال مناسب اعلام شده است. خورشید ساخته مجید مجیدی به همراه تکخال مجید مافی دیگر فیلم های اکران نوروز هستند که همزمان با نمایش در سالن های سینما، اکران آنلاین را تجربه می نمایند.

ورود اولین ناصرالدین شاه شبکه نمایش خانگی

از سه سریال در حال ساخت درباره ناصرالدین شاه، پخش اولین سریال از یکشنبه 10 مردادماه شروع می گردد. حامد محمدی که نویسندگی و کارگردانی فیلم های اکسیدان، چهارانگشت و نویسندگی فیلم های طلا و مس و حوض نقاشی را در کارنامه دارد، با قبله عالم برای اولین بار سریال سازی در شبکه نمایش خانگی را تجربه می نماید. در این سریال حامد کمیلی، سام درخشانی، هادی کاظمی، شقایق دهقان، اردشیر رستمی، سوگل خلیق، مارین ون هولک، پژمان بازغی و سروش صحت حضور دارند. در خلاصه داستان این سریال آمده است: مادرجان این همه زن را مرخص بفرمایید تا اندرونی کاخ خلوت گردد پدر سوخته ها مضمون کوک میکنن قبله عالم را هوس ران جلوه دهند. سریال قبله عالم به تهیه نمایندگی منوچهر محمدی از فراوریات فیلیمو است. جیران ساخته حسن فتحی و آهوی من مارال به کارگردانی مهرداد غفارزاده دیگر آثاری هستند که به این دوره تاریخی معاصر و ناصرالدین شاه قاجار پرداخته اند. طبق آخرین اخبار از آهوی من مارال، فریبا کوثری به تازگی به جمع بازیگران این سریال پیوسته است. او قرار است در نقش انارتاج ایفای نقش کند.

همکاری کیهان کلهر با خاتون

در روزهای پایانی هفته گذشته در حالی از آنونس رسمی سریال خاتون به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان رونمایی شد که نام کیهان کلهر به اسم سازنده موسیقی متن آن در کانون توجه نهاده شد. کلهر تا به امروز موسیقی فیلم های بسیاری را ساخته است این اما نخستین تجربه او در ساخت موسیقی برای یک سریال است. طبق اطلاعات منتشر شده از این سریال خاتون روایت داستانی-تاریخی از خانواده ای است که از اول شهریور 1320 شروع شده و در دوران اشغال ایران به وسیله متفقین دچار تحولاتی می گردد.

نگار جواهریان، مهران مدیری، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، ستاره پسیانی، فرخ نعمتی، میرسعید مولویان، بهناز جعفری و رضا بهبودی ازجمله بازیگران این سریال هستند. این سریال به صورت اختصاصی از نماوا پخش خواهد شد. خسوف به کارگردانی مازیار میری، سریالی کمدی و تاریخی شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی با نقش آفرینی مهدی هاشمی، نوبت لیلی به کارگردانی روح الله حجازی با بازی مریلا زارعی و حرفه ای به کارگردانی مصطفی تقی زاده با بازی سیروان و زانیار خسروی در کنار علی مصفا و سارا بهرامی دیگر سریال هایی هستند که نماوا در باکس سریال های در نوبت پخش خود برای سال 1400 قرار داده است.

اولین تجربه سریال سازی تهمینه میلانی

بر اساس فهرست تازه پروانه های ساخت که 6 مردادماه از سوی سازمان سینمایی منتشر شد، تهمینه میلانی پروانه ساخت سریال راه میانبر را دریافت نموده است. تهمینه میلانی در بیش از سه دهه فعالیت خود به اسم کارگردان، تا به امروز سریالی نساخته و راه میانبر اولین تجربه او در کارگردانی یک سریال است. تهیه نمایندگی این سریال را همانند اغلب کارهای او، همسرش محمد نیک بین برعهده دارد. هنوز پلتفرم پخش نماینده راه میانبر معین نشده و میلانی در باره زمان فراوری این سریال به سینما سینما گفته: امیدوارم با واکسینه شدن اهالی سینما، ساخت سریال را بطور جدی شروع کنیم.

واکسن بزنید

مطالبه واکسینه شدن اهالی سینما و تئاتر البته همزمان با شروع واکسیناسیون مشاغل پرخطر همانند خبرنگاران، کارمندان بانک، رانندگان تاکسی و... از سوی بعضی از فعالان این حوزه جدی تر شده است. الهام کردا در گفت وگویی با فریدون جیرانی در برنامه کافه آپارات تنها راه برون رفت هنرمندان تئاتر از این شرایط کرونایی و به اجرا رفتن آثار را واکسیناسیون بیان کرد. در شرایطی که بازار سریال سازی در شبکه نمایش خانگی ادامه دارد و طبق آخرین آمار اعلام شده، سازمان سینمایی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تا اوایل تیرماه برای 26 فیلم سینمایی مجوز ساخت صادر نموده که بعضی از آنها در مرحله فراوری هستند، هیأت مدیره خانه سینما هم روز چهارشنبه 6 مردادماه در نامه ای سرگشاده خطاب به وزیر بهداشت در خواست کرد تا اهالی سینما در فهرست اولویت های دریافت واکسن کرونا قرار بگیرند.

منبع: همگردی
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1298

به "اولین تجربه تهمینه میلانی در شبکه نمایش خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تجربه تهمینه میلانی در شبکه نمایش خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید