بازدید دکتر مونسان و وزیر گردشگری ونزوئلا از باغ شاهزاده ماهان کرمان

به گزارش مجله جام جهان، دکتر علی اصغرمونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و علی پادرون وزیر گردشگری ونزوئلا، ظهر امروز چهارشنبه 6 اسفند 99 در جریان سفر به استان کرمان، با همراهی علی زینی وند استاندار و تعدادی از مسئولان استانی، با حضور در باغ شاهزاده ماهان ضمن بازدید از بخش های مختلف این باغ تاریخی، از غرفه های صنایع دستی موجود در آن محل نیز، بازدید کردند.

بازدید دکتر مونسان و وزیر گردشگری ونزوئلا از باغ شاهزاده ماهان کرمان

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از بخش های مختلف باغ شاهزاده ماهان با مسئولان استانی و نمایندگان مجلس در مورد اجرای طرح زیرگذر در حریم باغ شاهزاده ماهان گفت وگو کرد و جزئیات این طرح را آنالیز کرد.

دکتر مونسان همچنین در بازدید از غرفه های صنایع دستی در باغ شاهزاده ماهان بر کاربردی شدن صنایع دستی در کنار حفظ زیبایی آن ها تأکید کرد.

او همچنین خواهان مساعدت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان به فراوری کنندگان در مورد فعالیت در فضای مجازی برای فروش محصولاتشان شد .

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین با اشاره به اختصاص تسهیلات کرونایی برای هنرمندان صنایع دستی، اظهار داشت: ممکن است بعضی از هنرمندان صنایع دستی به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از این تسهیلات هنوز ثبت نام نکرده باشند، برای ثبت نام این تسهیلات تا خاتمه اسفندماه فرصت باقی است.

منبع: گردشبان
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1000

به "بازدید دکتر مونسان و وزیر گردشگری ونزوئلا از باغ شاهزاده ماهان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید دکتر مونسان و وزیر گردشگری ونزوئلا از باغ شاهزاده ماهان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید