بازسازی ساختمان: بازسازی 8 دستگاه نمک پاش مکانیزه، آمادگی ماشین آلات زمستانی

به گزارش مجله جام جهان، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از بازسازی هشت دستگاه نمک پاش مکانیزه در این شهرستان اطلاع داد.

بازسازی ساختمان: بازسازی 8 دستگاه نمک پاش مکانیزه، آمادگی ماشین آلات زمستانی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از البرز، حسین کریمی پناه، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت های این شهرداری به منظور بازسازی ماشین آلات ضروری ستاد عملیات زمستانی، هشت دستگاه نمک پاش مکانیزه پس از بازسازی و برطرف عیوب به ناوگان ستاد عملیات زمستانی در این شهرستان اضافه شد.

او با تأکید بر این موضوع که تا قبل از فرارسیدن فصل زمستان، تمام امکانات و ادوات مرتبط با ستاد عملیات سازمانی، مورد بازدید فنی دوره ای قرار گرفته است، اضافه کرد: طبق این بازدید و در صورت احتیاج، نسبت به تعمیر ماشین آلاتی که مسائل فنی دارند اقدام شده است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: در حال حاضر سازمان مدیریت پسماند برای مقابله با بارش های احتمالی و خدمت رسانی به شهروندان آمادگی کامل را دارد.

انتهای پیغام /ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1412

به "بازسازی ساختمان: بازسازی 8 دستگاه نمک پاش مکانیزه، آمادگی ماشین آلات زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: بازسازی 8 دستگاه نمک پاش مکانیزه، آمادگی ماشین آلات زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید