بازگشت رونق به گیشه با جانوران شگفت انگیز

به گزارش مجله جام جهان، وب سایت آی سینما: در حالی که کم تر از سه هفته به اکران گسترده جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها در سینماهای امریکای شمالی باقی مانده، تحلیلگران گیشه در حدس های اولیه خود فروش افتتاحیه جدیدترین محصول برادران وارنر را حدود 75 میلیون دلار پیش بینی کرده اند.

بازگشت رونق به گیشه با جانوران شگفت انگیز

فیلمنامه این پروژه پرهزینه که به عنوان فیلمی مستقل از مجموعه هری پاتر روی پرده خواهد رفت، نخستین تجربه نویسندگی جی. کی. رولینگ در دنیای سینما به شمار می رود و ماجراهایش قبل از به دنیا آمدن هری و دوستانش رخ می دهد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم فانتزی خانوادگی جانوران شگفت انگیز از جمعه 18 نوامبر (28 آبان) در سینماهای سراسر ایالات متحده و کانادا روی پرده خواهد رفت و استودیوی برادران وارنر امیدوار است بعد از مجموعه پرطرفدار هری پاتر، استقبال گسترده سینماروها به شکل گیری فرنچایزی تازه با حضور خالق اصلی دنیای جادوگران هاگوارتز - در مقام فیلمنامه نویس - بیانجامد.

همین چند وقت پیش بود که رولینگ در دیدار با هواداران خود در لندن گفت جانوران شگفت انگیز در قالب یک مجموعه دنباله دار پنج قسمتی تهیه و تولید خواهد شد. برخلاف مجموعه فیلم های هری پاتر، این اولین بار است که رمان نویس بریتانیایی داستانی را که نوشته خودش بوده، به فیلمنامه تبدیل کرده است.

پیش بینی اولیه تحلیلگران گیشه این است که ساخته جدید دیوید ییتس - کارگردان چهار قسمت از مجموعه سینمایی هری پاتر - در سه روز نخست افتتاحیه خود در سینماهای امریکای شمالی حدود 75 میلیون دلار بفروشد. کارشناسان محافظه کارتر اما عقیده دارند حداکثر فروش افتتاحیه فیلم به 70 میلیون دلار می رسد، چرا که هنوز امتحانش را روی پرده سینما پس نداده است.

یکی از مواردی که احتمالا به بالا رفتن فروش فیلم کمک شایانی خواهد کرد، همزمانی اکران آن با تعطیلات روز شکرگزاری است. آمارهای اولیه حاکی از آن است که مخاطبان زن از تمام رده های سنی نسبت به تماشای جانوران شگفت انگیز ابراز علاقه کرده اند. وارنر حدود 225 میلیون دلار برای تهیه و تولید این فیلم هزینه کرده است.

ادی ردمین بازیگر انگلیسی برنده اسکار در نقش نیوت اسکمندر شخصیت اصلی داستان رولینگ ظاهر شده است. در مجموعه داستانی هری پاتر، کتاب ماجراجویی های اسکمندر به عنوان واحد درسی در مدرسه هاگوارتز تدریس می شود و هری و دوستانش از این طریق با موجودات جادویی و خارق العاده او آشنا می شوند.

منبع: برترین ها
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 97

به "بازگشت رونق به گیشه با جانوران شگفت انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت رونق به گیشه با جانوران شگفت انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید