با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا در استان و تبدیل قائم شهر به شرایط قرمز فعالیت همه صنوف درجه 2 تا 4، تعطیل است

به گزارش مجله جام جهان، خبرگزاری خبرنگاران- فرماندار قائم شهر: با قرار گرفتن شهرستان در وضع قرمز کرونایی، بار دیگر اعمال محدویت ها برای کنترل این ویروس اعمال می گردد.

با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا در استان و تبدیل قائم شهر به شرایط قرمز فعالیت همه صنوف درجه 2 تا 4، تعطیل است

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان قائم شهر، یحیی یوسف پور در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا گفت: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا در استان و تبدیل قائم شهر به شرایط قرمز محدودیت های مربوط به شرایط قرمز در خصوص این شهرستان اعمال می گردد .

فرماندار قائم شهر گفت: بر این اساس، فعالیت همه صنوف درجه 2 تا 4، تعطیل است و تنها اصناف و دستگاه هایی که خدمات ضروری و امدادی عرضه می کنند می توانند فعالیت کنند .

وی اضافه نمود: تردد های شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد هم ممنوع است و رستوران ها هم بصورت بیرون می توانند فعالیت کنند .

یوسف پور ادامه داد: همه تالار های پذیرایی، رشته هاى ورزشى پرخطر، استخرهاى سرپوشیده، بازار روزها و فعالیت دستفروشان در شرایط قرمز در سطح شهرستان تعطیل است .

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه کلیه صنوف و کسبه محترم باید پروتکل هاى بهداشتى را رعایت کنند خاطر نشان کرد: تنها راه برون رفت از شرایط قرمز رعایت پروتکل هاى بهداشتى است .

وی در سرانجام تاکید نمود: خبازیها، سوپرمارکت ها، پمپ بنزین ها، بانک ها و اماکن اجتماع محور مورد رصد جدى و مستمر قرار مى گیرند و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1263

به "با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا در استان و تبدیل قائم شهر به شرایط قرمز فعالیت همه صنوف درجه 2 تا 4، تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا در استان و تبدیل قائم شهر به شرایط قرمز فعالیت همه صنوف درجه 2 تا 4، تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید