برگزاری نمایشگاه بین المللی مجازی کتاب تهران تدبیر شایسته ای بود

به گزارش مجله جام جهان، خبرنگاران - خاویر اوروبیو؛ مترجم زبان اسپانیولی: تجربه شرکت در نمایشگاه بین­ المللی مجازی کتاب برای من بسیار تجربه جالب، جذاب و قابل استفاده بود. من مدتی برای تحصیل در ایران زندگی می کردم و شرکت در نمایشگاه بین­ المللی کتاب تهران جزو خاطرات به یاد ماندنی من است، که فراموش نخواهم کرد.

برگزاری نمایشگاه بین المللی مجازی کتاب تهران تدبیر شایسته ای بود

امسال از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران به­ صورت مجازی بسیار مسرور شدم و قطعا تدبیر شایسته­ ای بود. همچنین از این­که یکی از ترجمه­ های من هم در این نمایشگاه عرضه شد، بسیار مسرورم.

قطعاً یکی از مهم­ ترین راه های شناخت فرهنگ کشورهای مختلف، تبادلات فرهنگی از طریق ترجمه و نشر کتاب است. مسرورم که توفیق ترجمه کتاب ریشه­ های انقلاب اسلامی به من واگذار شد تا بتوانم انقلاب اسلامی را به مردم اسپانیولی زبان، مخصوصا آمریکای لاتین بشناسانم.

کتاب ریشه ­های انقلاب اسلامی با این­که کتاب ساده ­ای است، محتوای عمیقی دارد که به ­خوبی می­ تواند مبانی انقلاب اسلامی را به افرادی که در ایران زندگی نمی­ کنند و با انقلاب اسلامی آشنا نیستند، بشناساند.

از بخش بین ­الملل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و عاملان اولین نمایشگاه بین ­المللی کتاب تهران به خاطر دعوت از بنده بسیار متشکرم و مسرورم که توانستم در وبینار مجازی باکیفیتی که تهیه دیدند، حضور یابم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1011

به "برگزاری نمایشگاه بین المللی مجازی کتاب تهران تدبیر شایسته ای بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه بین المللی مجازی کتاب تهران تدبیر شایسته ای بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید