بیانیه حشد شعبی درباره جزئیات حمله بامدادی امروز(شنبه) تروریست های آمریکایی، تکذیب ادعای شهادت یک فرمانده مطرح حشد

به گزارش مجله جام جهان، هیئت حشد شعبی درباره جزئیات حمله بامدادی امروز تروریست های آمریکایی به دو خودروی این نیروی مردمی بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه حشد شعبی درباره جزئیات حمله بامدادی امروز(شنبه) تروریست های آمریکایی، تکذیب ادعای شهادت یک فرمانده مطرح حشد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، حشد شعبی در بیانیه خود خاطرنشان کرد در حمله بامداد شنبه آمریکا خودروهای یگان پزشکی حشد شعبی هدف نهاده شد.

در بیانیه حشد همچنین آمده است : ما خبر شهادت فرماندهانی همچون شبل الزیدی، حامد الجزائری و رائد الکروی را که در پایگاه های ارتباط اجتماعی منتشر شده، تکذیب می کنیم.

بیانیه حشد اضافه نمود : منابع اولیه تاکید می نماید که این حمله ستونی از خودروهای امدادرسانی پزشکی حشد شعبی را در نزدیکی ورزشگاه التاجی بغداد هدف قرار داده است.

واحد اطلاع رسانی حشد شعبی در بیانیه خود از همه خواست خبرها را از منابع رسمی حشد پیگیری نمایند و به رسانه های دروغگو اجازه ندهند خبرهای کذب را که با هدف برهم زدن ثبات عراق است، پخش نمایند.

بر اساس گزارش شبکه الجزیره، مسئولان پنتاگون ادعا نموده بودند که احتمال بالایی وجود دارد که علی شبل الزیدی فرمانده گردانهای امام علی[علیه السلام]در حمله بامداد امروز شنبه کشته(شهید) شده باشد.

شبکه الجزیره ساعاتی پیش به نقل از منابع امنیتی عراقی از حمله هوایی به دو خودروی نیروهای حشد شعبی در منطقه التاجی در شمال بغداد خبر داده بود.

این شبکه به نقل از این منابع خاطرنشان کرد که در این حمله، چند نیروی حشد به شهادت رسیدند. شبکه الاخباریه هم از حمله پهپادی دیگر به یک کاروان دیگر از خودروهای حشد شعبی عراق در استان نینوا در شمال غربی این کشور خبر داده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 263

به "بیانیه حشد شعبی درباره جزئیات حمله بامدادی امروز(شنبه) تروریست های آمریکایی، تکذیب ادعای شهادت یک فرمانده مطرح حشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه حشد شعبی درباره جزئیات حمله بامدادی امروز(شنبه) تروریست های آمریکایی، تکذیب ادعای شهادت یک فرمانده مطرح حشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید