بیش از 7 هزار نفر در حوزه فراوری محتوا آموزش دیدند خبرنگاران

به گزارش مجله جام جهان، یک شرکت خلاق توانسته است در زمینه فراوری انواع محتوای بصری مانند اینفوگرافی، بیش از 7000 فعال جویای خلاقیت را آموزش دهد.

بیش از 7 هزار نفر در حوزه فراوری محتوا آموزش دیدند خبرنگاران

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، به منصور میرطاهری مدیرعامل شرکت خلاق ایده پردازان به نگار قرن، گفت: این شرکت به صورت کلی در زمینه تصویرسازی داده ها، فعالیت می نماید. فراوری محتوای بصری، در اشکال مختلف، از جمله محصولات این مجموعه خلاق است. تصویرسازی داده نیز با روش های مختلفی برای سازمان ها، نهادها و اشخاص حقیقی، متقاضی انجام می گیرد.

مدیرعامل شرکت خلاق ایده پردازان به نگار قرن، در ادامه اضافه کرد: شرکت ها در گزارشات عملکردی، گزارشات سالانه، گزارشات مجامع، معرفی محصولات و گزارشات داخلی نیازمند محصولات بصری مختلف از جمله اینفوگرافی و موشن گرافی هستند تا اطلاعات و داده ها، را به شکل تاثیرگذارتری منتقل نمایند.

این فعال صنایع نرم و خلاق، ضمن اشاره به محصولات بصری مختلف فراوری شده در این، شرکت گفت: برای نسخه های چاپی اینفوگرافی فراوری می گردد، برای فضاهای پویا مانند شبکه های اجتماعی نیز موشنگرافی عرضه می گردد و در حوزه های تعاملی نیز داشبوردهای مدیریتی به مشتریان عرضه می گردد.

میرطاهری ضمن شرح بیشتر در خصوص محصولات شرکت، اضافه کرد: داشبوردهای مدیریتی محصولاتی هستند که مدیریت، برای گزارشات داخلی و ارائه بهتر استراتژی و نظریاتش از آنها استفاده می نماید و نمودارها و موارد مختلفی دیگر را در بر می گیرد که به صورت ایستا و متحرک فراوری می گردد.

وی گفت: همچنین به عوان یک شرکت خلاق برای نمایشگاه ها و رویدادها، انواع بروشور و استند تبلیغاتی و معرفی محصو و خدمات فراوری می کنیم. در طول 12 سال فعالیت به بیش از 300 مجموعه خدمات ارائه داده ایم و 330 دوره آموزشی نیز برگزار نموده ایم. در این دوره های آموزشی بیش از 7000 نفر فارغ التحصیل شده اند.

مدیرعامل شرکت خلاق ایده پردازان به نگار قرن، همچنین بیان نمود: به زبان ساده ما محتوای دریافتی از شرکت ها را در قالب های مانند اینفوگرافی قرار می دهیم تا این اطلاعات به شکل بهینه تر و البته آراسته تری به مخاطب منتقل گردد. نرم افزارهای مختلفی در این حوزه وجود دارد و فناوری نیز پیوسته در حال پیشرفت است. در کوشش هستیم تا در سال آینده، مجموعه ای بسیار گسترده تر از خدمات را به مشتری عرضه کنیم.

مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: shahjahanfaroj.ir شناسه مطلب: 1097

به "بیش از 7 هزار نفر در حوزه فراوری محتوا آموزش دیدند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 7 هزار نفر در حوزه فراوری محتوا آموزش دیدند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید